افزایش 20 درصدی کمک های مردمی ابرکوه در جشن عاطفه ها

ابرکوه (پانا) - رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ابرکوه گفت: یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کمک مردمی در ۲ مرحله جشن عاطفه‌ها توسط مردم و دانش آموزان این شهرستان به صورت نقدی و غیرنقدی جمع آوری شدکه این میزان نسبت به سال گذشته ۲۰درصد افزایش یافته است.

کد مطلب: ۹۵۹۵۳۸
لینک کوتاه کپی شد
افزایش 20 درصدی کمک های مردمی ابرکوه در جشن عاطفه ها

سیدجلال حسینی در گفت و گو با خبرنگار پانا با بیان اینکه مشارکت مردم خیر در کمک به مستمندان ستودنی است، افزود: سال گذشته مردم این شهرستان یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در این امر خداپسندانه کمک کردند .

وی اظهارکرد: جشن عاطفه‌ها در این شهرستان در ۲ مرحله در میدان‌های اصلی شهر، مراکز نیکوکاری و میعادگاه‌های نماز و ۱۲۰ پایگاه در مدارس و پایگاه‌های مقاومت برگزار شد .

حسینی بابیان اینکه هم اکنون ۲۸۰ دانش‌آموز و ۴۰ دانشجو و طلبه زیرپوشش خدمات کمیته امداد ابرکوه قرار دارند، تصریح کرد: کمک‌های جمع‌ آوری شده صرف هزینه‌های تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان زیرپوشش می‌شود که در سال تحصیلی ۹۸ - ۹۷ افزون بر ۲۵۰ میلیون ریال هزینه شده است .

هم اکنون هزار و ۴۰۰ خانوار مددجو و نیازمند با جمعیت ۲ هزار و ۱۹۲ نفر از خدمات کمیته امداد امام (ره) در شهرستان ابرکوه بهره مند هستند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار