پرمخاطب ترین فیلم سینمایی کودک در سال 97 تجلیل شد

تهران(پانا)- مراسم تقدیر از فعالان تولید، پخش و اکران سینمای کودک نوجوان در سال 97 برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۹۵۳۳
لینک کوتاه کپی شد
پرمخاطب ترین فیلم سینمایی کودک در سال 97 تجلیل شد

مراسم تقدیر از فعالان تولید، پخش و اکران سینمای کودک و نوجوان در سال ۹۷ عصر امروز مورخ 15 مهرماه 1378 با حضور مدیرعامل خانه سینما و فعالان سینمای کودک و نوجوان در سالن زنده‌یاد عباس کیارستمی بنیاد سینمایی فارابی برگزار شد.

در ابتدای این برنامه علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی،گفت: امروز دور هم جمع شدیم تا از زحمات فیلمسازان و تهیه کنندگان سینما قدردانی کنیم، ما به عنوان خادمان شما به بهانه کارهای خوبی که انجام داده‌اید اینجا هستیم.
وی ادامه داد: سینمای کودک سینمای امید و آینده است و متعلق به خانواده‌های ایرانی است برای همین باید برای سرنوشت نسل‌های آتی برنامه ریزی کنیم.
مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی ضمن تشکر از حبیب ایل بیگی عنوان کرد: باید سپاس ویژه خودم را از ایل بیگی و همکارانش بیان کنم، آن‌ها یک شورای بین الرشته‌ای تشکیل داده‌اند و از دی ماه جلساتشان را بدون وقفه برگزار کرده‌اند و تمام هدفشان این بوده سینمای کوچک و نوجوان وضعیت مطلوبی داشته باشد که مقداری از ثمره آن اتفاقاتی است که در سینمای کودک و نوجوان افتاده است.
وی افزود: دوستانمان در شورای تخصصی سینمای کودک رویه‌هایی را اتخاذ کرده‌اند که مهم ترین آن‌ها شاخصه‌هایی بوده که برای یک فیلم سینمایی عنوان کرده‌اند ازجمله داشتن داستان جذاب، خانواده محور بودن و قدرت بازگرداندن سرمایه، امید آفرینی و نشاط بین کودکان و خانواده‌هایشان که باید به تولید فیلم باکیفیت منجر شود.
در ادامه تقدیر از پرمخاطب‌ترین سینماهای کودکان و نوجوانان در سال ۱۳۹۷، به ترتیب «علی سرتیپی» مدیرعامل پردیس سینمایی کوروش، «سجاد نوروزی» مدیرعامل پردیس سینمایی آزادی و «محمدمهدی رجایی» مدیر پردیس سینمای چهارباغ اصفهان برگزیده شدند.
در بخش پخش کننده فعال سینمای کودکان و نوجوانان از بین ۱۳ فیلم اکران شده سینمای کودک و نوجوان در سال ۱۳۹۷؛ به ترتیب جوایز به «غلامرضا فرجی» مدیر پخش و سینماهای حوزه هنری، «حبیب اسماعیلی» مدیرعامل رسانه فیلمسازان مولود و «داریوش بابائیان» مدیرعامل شکوفا فیلم اهدا شد.
همچنین جایزه تهیه‌کننده پرمخاطب‌ترین فیلم کودک در سال ۱۳۹۷ به حامد جعفری تهیه‌کننده فیلم انیمیشن سینمایی «فیلشاه» تعلق گرفت.
اما در بخش دیگر مراسم، جایزه تهیه‌کننده برگزیده سال برای فعال‌ترین تهیه‌کننده سینمای کودک به «سیدجواد هاشمی» تهیه‌کننده فیلم‌های «پیشونی سفید۲» و «پیشونی سفید۳» اهدا شد. در بخش سینمای دوستدار کودک و فعال در حوزه اکران‌های دانش‌آموزی، جایزه به «مجید فولادوند» مدیر پردیس سینمایی کیان اهدا شد.
همچنین در بخش سامانه اردویی مدارس، «هومن رازدار» مدیرعامل انجمن اوقات فراغت برگزیده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار