به مناسبت هفته نیروی انتظامی:

نشست صمیمی نیروی انتظامی با شورای اسلامی

در شهرستان بندرگز اتفاق افتاد

بندرگز (پانا) _ جلسه غیرعلنى شوراى اسلامى بندرگز با حضور جمعى از پرسنل نیروى انتظامى شهرستان بندرگز ، به مناسبت هفته ناجا برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۹۵۲۱
لینک کوتاه کپی شد
نشست صمیمی نیروی انتظامی با شورای اسلامی

به گزارش سجاد قاسمی خبرنگار خبرگزاری پانا مرکز گلستان _ در این جلسه ؛ جهانشاهی ، رئیس شوراى اسلامى شهر بندرگز ، ضمن گرامیداشت هفته ناجا و یاد و خاطره شهداى نیروى انتظامى ، فرا رسیدن این هفته را به پرسنل خدوم انتظامى شهرستان بندرگز تبریک گفت و از تلاش ها ، زحمات و رشادت هاى این عزیزان تقدیر و تشکر نمود.
ایشان ، میزان رضایت مندى از اقدامات و فعالیت هاى نیروى انتظامى در کشور و استان گلستان و خصوصا شهرستان بندرگز را بالا دانست و خاطرنشان کرد : بالا بودن سطح تعامل بین نیروى انتظامى و شورا و شهردارى ، مى تواند زمینه ساز مناسبى براى پیشگیرى از جرم و بزه در سطح منطقه باشد .

سرهنگ عباس حیدرى ، فرماندهى نیروى انتظامى شهرستان بندرگز ، ضمن قدردانى از برگزارى این جلسه ، رضایت مردم از فعالیت پرسنل ناجا را ، بزرگترین نعمت و دست آورد دانستند و ضمن تشکر از تعامل خوب اعضاى شورا و شهردار با نیروى انتظامى شهرستان ، ابراز امیدوارى کردند که در آینده شاهد اتفاقات بهترى در تعاملات فیمابین باشیم.

در پایان ، با اهداى لوح سپاس و هدایایى ، از پرسنل ناجا این شهرستان ، قدردانى شد.

​​​​​​

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار