دیدار فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق لشکر پیروز 77 با مدیر و معاونین آموزش و پرورش ناحیه 3 مشهد

مشهد (پانا)- امیر آذریان فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق لشکر پیروز ۷۷ و هیئت همراه با مدیر و معاونین آموزش و پرورش ناحیه 3 مشهد دیدار کرد.

کد مطلب: ۹۵۹۵۱۰
لینک کوتاه کپی شد
دیدار  فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق لشکر پیروز 77  با مدیر و معاونین آموزش و پرورش ناحیه 3 مشهد

رزا درسنی گفت: امنیت آسایش امروز رامرهون تلاش های نیروهای مسلح، نیروهای انتظامی و سپاه پیروز است. آگاه سازی دانش آموزان از رشادت ها و دلاوری های مردی های نیروهای مسلح نقش بسزایی در تحکیم هویت انقلابی اسلامی و ایرانی ایشان دارد.

وی افزود:در جنگ تحمیلی تجهیزات جنگی نبود ، ایمان قلبی مردم ایران تنها عامل موفقیت در دفاع از میهن اسلامی بود.خاطرات شفاهی و مکتوب دلاور مردان عرصه دفاع مقدس میراث ماندگار است در انتقال ارزش های اسلام و انقلاب به نسل دیگر.

درسنی گفن:مفتخریم که در برهه ای از تاریخ جوانانی بودند زنان و مردانی که برای دفاع از میهن اسلامی از جان و مال خود گذشتند و رشادت هایی را رقم زدند که در طول تاریخ زنده و جاوید خواهد ماند و امروز وظیفه ما معلمان و دانش آموزان حفظ ارزش ها و آرمان های شهیدان است.

آذریان فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق لشکر ۷۷ ثامن الائمه گفت: آشنایی نسل جدید با فرهنگ جبهه و جنگ وظیفه مشترک ماست.

وی خاطرنشان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب اگر تمام نخبگان ایران جمع شوند باز هم نمیتوانند رشادتهای جوانان ایران را در صحنه های جنگ به قلم آورند.

وی ادامه داد: نقش آموزش و پرورش در به ثمر رسیدن انقلاب علم دفاعی و فناوری حائز اهمیت است. اگر امروز در تجهیزات دفاعی شرایط خوبی داریم تفکری است که از آموزش و پرورش نشات گرفته است نیروهای مسلح منسجم ارتش و سپاه همه در آماده باش و مرزها در امنیت کامل هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار