دانش آموز نوجوان( موی تای کار) امیدیه با کسب مدال برنز جهانی شد

امیدیه(پانا)- نوجوان موی تای کار امیدیه ای خانم (شادی چکی‌نژاد )در مسابقات جهانی بانوان در ترکیه ،مدال برنز جهانی را از آن خود کرد.

کد مطلب: ۹۵۹۵۰۳
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموز نوجوان( موی تای کار)  امیدیه با کسب مدال برنز  جهانی شد

صبح امروز مسئولین شهرستان و مدیر هنرستان دخترانه حضرت فاطمه (س) و دانش آموزان این آموزشگاه با حضورخود به استقبال خواهران چکی نژاد رفتند.

خانم ژاله بلواسی مربی موی تای امیدیه در این خصوص گفت: مسابقات موی تای جهانی در کشور ترکیه به مدت هشت روز وبا حضور ۵۰ ورزشکار از کشور ایران و(۵ ورزشکار از تیم خوزستان) به کار خود پایان داد.

موی تای کارای کشور در رقابتهای جهانی ترکیه خوش درخشیدند . او افزود: این مسابقات در رده سنی نوجوانان و جوانان در آنتالیای ترکیه آغاز شد، و ۱۷ مدال با ارزش( ۲ طلا ، ۳ نقره و ۱۲ برنز )برای کشور کسب کردند.

گفتنی است خانم شادی چکی نژاد از شهرستان امیدیه واز هنرستان دخترانه حضرت فاطمه (س) که در رشته تربیت بدنی مشغول به تحصیل است در رده سنی نوجوانان و در وزن ۴۵ کیلو توانست مدال برنز جهان را از آن خود کند و خانم شایسته چکی نژاد هم قهرمان مدال طلای کشور می باشدکه افتخار بزرگی برای خانواده و شهرستان امیدیه کسب کردند.

شایان ذکر است این ورزش (تای بوکسینگ) یا( موی تای ) یک هنر دفاع شخصی سنتی است که با بوکس متفاوت بوده و می‌توان به نوعی آن را یک هنر رزمی آزاد به شمار آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار