محمد صیدلو: رمز موفقیت آموزش و پرورش گسترش فرهنگ کتابخوانی در مدارس است

تفاهم نامه دو جانبه آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با اداره کل کتابخانه های استان تهران

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های تهران رمز موفقیت آموزش و پرورش را گسترش، توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه ی کتاب در مدارس و انس دانش آموزان با یار مهربان عنوان کرد.

کد مطلب: ۹۵۹۴۷۷
لینک کوتاه کپی شد
محمد صیدلو: رمز موفقیت آموزش و پرورش گسترش فرهنگ کتابخوانی در مدارس است

محمد صیدلو مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران در حاشیه امضای تفاهم نامه ی دوجانبه آموزش و پرورش شهرستانهای تهران با اداره کل کتابخانه های استان تهران افزود: مهمترین رکن توسعه در جامعه توجه به مولفه های فرهنگی است و مجموعه دستگاه هایی اجرایی فرهنگی هدف و ماموریت مشترکی دارند.

او تصریح کرد: بدون تردید راه کسب دانایی توسعه فرهنگ مطالعه در جامعه است و پویایی آموزش و پرورش به عنوان متولی نظام تعلیم و تربیت نسل آینده جامعه، ترویج فرهنگ مطالعه و فراهم کردن ارتباط بیشتر دانش آموزان با کتاب است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های تهران همچنین گفت: برای اینکه بتوانیم جامعه ای موفق و کارآمد داشته باشیم مجموعه های فرهنگی باید در راستای اهداف مشترک فرهنگی هم افزایی داشته باشند و مکمل یکدیگر در ماموریت های محموله باشند.

صیدلو با تاکید بر اینکه ماموریت اصلی آموزش و پرورش توسعه دانایی محوری است، خاطر نشان کرد: قطعا هر چه آموزش و پرورش بر این مهم تمرکز داشته باشد، به هدف و غایت نظام تعلیم و تربیت نزدیکتر است.

او با استقبال از تفاهم نامه یاد شده، اظهار امیدواری کرد گسترش این قبیل برنامه ها که مورد تاکید آموزش و پرورش است تداوم داشته باشد چرا که آموزش و پرورش همواره از این برنامه ها استقبال می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار