کریمی: استفاده از تخصص اولیا نقش موثری در تحقق اهداف انجمن اولیا و مربیان دارد

تهران (پانا) - عبدالرسول کریمی، معاون پرورشی شهر تهران در انتخابات انجمن اولیا و مربیان منطقه 3 نقش خانواده‌ها را در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش بسیار موثر توصیف کرد.

کد مطلب: ۹۵۹۴۵۸
لینک کوتاه کپی شد
کریمی: استفاده از تخصص اولیا نقش موثری در تحقق اهداف انجمن اولیا و مربیان دارد

کریمی با اشاره به حضور موثر اولیا برای پیشبرد اهداف مدرسه گفت: هر گاه اعضای خانواده کنار هم قرار گیرند، هم‌افزایی ایجاد می‌شود. استفاده از تخصص اولیا نقش موثری در تحقق اهداف انجمن اولیا و مربیان دارد.
وی افزود: مهمترین نهاد اجتماعی خانواده است و اگر بخواهیم خانواده متعادل داشته باشیم باید تفاوت‌های فردی را در نظر داشته باشیم. همچنین باید شنونده خوبی باشیم. خوب شنیدن یک هنر است.
وی گفت: آنچه در موضوع خانواده مهم است این است که همگرا باشیم. لذا اعتقاد همه ما بر این است که تا می توانیم خانواده‌ها را به سمت تعادل ببریم. امیدوارم خداوند متعال به همه ما آرامش و سلامت بدهد.

همچنین عباسپور، مدیرکل انجمن اولیا و مربیان با اشاره به اینکه در این مدت با حضور معاونین آموزش و پرورش در مدارس مختلف حضور پیدا کردیم گفت: انجمن اولیا و مربیان یک نهاد غیر دولتی است و کارکرد این نهاد متفاوت است. باید سعی کنیم این انجمن درجای خودش قرار بگیرد.
وی افزود: یک آسیب بزرگ برای هرواحد آموزشی عدم حضور فعال خانواده هاست و تربیت بدون حضور خانواده پیش نمی رود. یکی از مهمترین وظایف انجمن اولیا و مربیان پیگیری مطالبات خانواده هاست.
عباسپور گفت: یک جایی که غفلت شده همین انجمن اولیا و مربیان است درحالیکه عموما فکر می کنند باید دایم از آموزش و پرورش مطالبه داشته باشند.
وی افزود: ما باید کارکرد نهاد مدنی انجمن را نشان دهیم و البته ما سعی داریم انجمن را با نهاد قانونگذاری پیوند دهیم.
اگر خانواده ها خودشان به میدان بیایند قطعا ما وضعیت بهتری خواهیم داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار