اعلام فراخوان تکمیل بانک اطلاعاتی مربیان و تسهیلگران محله محور

اصفهان (پانا) - فراخوان تکمیل بانک اطلاعاتی مربیان و تسهیلگران محله محور جهت پیشگیری از آسیب های اجتماعی از 5 تا 20 مهرماه اعلام شد.

کد مطلب: ۹۵۹۴۳۸
لینک کوتاه کپی شد
اعلام فراخوان تکمیل بانک اطلاعاتی مربیان و تسهیلگران محله محور

تسهیلگر و مربی اجتماع محور سبب می شود با مشارکت مردمی، برنامه ریزی در راستای بهبود وضعیت زندگی در محلات صورت بگیرد و مربیان و تسهیلگران اینگونه به انجام فعالیت در جهت منافع خودشان احساس تعلق می کنند و سبب پیشبرد تصمیم گیری ها در رفع نیاز شهروندان در محلات می شوند.
رییس اداره امور اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: یکی از ارکان اصلی آموزش های اجتماع محور تربیت مربیان و تسهیلگران محلی است که به همین دلیل به جای اینکه به صورت کلی آموزش های شهروندی در شهر صورت گیرد تصمیم بر آن شد که در محله ها نیازگر، تسهیلگر و مربی محلی تربیت شود.
مسعود مهدویان فر با بیان اینکه دوره هایی برای آموزش این تسهیلگران برگزار خواهد شد که بعدا اطلاع رسانی می شود، تصریح کرد: اکنون در این مرحله بانک اطلاعاتی علاقه مندان برای شرکت در این دوره ها تکمیل و در آینده توانمندی های لازم در آن ها ایجاد می شود.
وی گفت: علاقه مندان برای شرکت در فراخوان بانک اطلاعاتی مربیان و تسهیلگران محله محور جهت پیشگیری از آسیب های اجتماعی باید حداقل مدرک کارشناسی ارشد رشته های روانشناسی، مشاوره، علوم تربیتی، مددکاری اجتماعی و جامعه شناسی در تمام گرایش ها را داشته باشند.
مهدویان فر با بیان مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در این فراخوان بیان کرد: کپی شناسنامه صفحه اول و دوم و کارت ملی، کپی آخرین مدرک تحصیلی، کپی مدارک آموزش و دوره های آموزش مرتبط و 2 قطعه عکس 4*3 از جمله مدارک مورد نیاز برای ثبت نام است.
وی با بیان اینکه شرکت در این فراخوان رایگان است، خاطرنشان کرد: افراد واجد شرایط از 5 تا 20 مهرماه برای ثبت نام به مرکز تخصصی خانواده واقع در خیابان آبشار اول مراجعه کرده و یا با شماره تلفن های 36619392 و 36616738 تماس حاصل کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار