گرد همایی و تقدیر از مسئولین انجمن های ورزشی دانش آموزی شهرستان بجنورد

بجنورد (پانا)- با حضور مدیر آموزش وپرورش شهرستان بجنورد و مسئولین استانی و شهرستانی گرد همایی مسئولین انجمن های ورزشی دانش آموزی در محل سالن کنفرانس درمانگاه فرهنگیان تشکیل شد.

کد مطلب: ۹۵۹۳۷۲
لینک کوتاه کپی شد
گرد همایی و تقدیر از مسئولین انجمن  های ورزشی دانش آموزی شهرستان بجنورد

مدیر آموزش وپرورش شهرستان بجنورد با اشاره به اهمیت سلامت دانش آموزان و پیرو آن سلامت جامعه ، اظهار داشت: تعداد 40 انجمن ورزشی در مدارس شهرستان وجود دارد که فعالیتهای تعریف شده برای این انجمن ها مرتبط با سلامت دانش آموز و سپس سلامت جامعه است.

محمد امیری بیان داشت: تعریف سلامت فقط به سلامت جسمانی کفایت نمیشود بلکه تبعات آن گسترده تر است و شامل سلامت جسمی ، روحی ،اجتماعی و اقتصادی میشود در واقع مربیانی که با سلامت جسمی سرو کار دارند قطعا" روح و روان دانش آموز از سلامت و شادابی بیشتری برخوردار است.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان بجنورد ضمن اشاره به فرهنگ ورزش در جامعه ما ، بیان داشت: متأسفانه در کشورما فرهنگ ورزشی وجود نداردو در واقع ورزش جزء برنامه روزانه مردم به حساب نمی آید به عنوان مثال ، در کشور های توسعه یافته تعداد دوچرخه از تعداد انسان ها بیشتر است ولی در کشور های توسعه نیافته ورزش جایگاهی برای مردم و بخصوص دانش آموزان ندارد به همین سبب ، برای رفع این مشکل ، وظیفه ما این است که فرهنگ ورزش را در جامعه دانش آموزی ، نهادینه کنیم .

وی ادامه داد: دنیای ورزش ، دنیای پیچیده ای است و لازم است نگرش نسبت به ورزش تغییر کند تا رفتار تغییر کندو برای تحقق این امر باید تلاش کرد و اهمیت درس ورزش را در مدارس پر رنگ تر کرد.

در پایان جلسه ،از مسئولین فعال و موفق انجمن های ورزشی دانش آموزی ،با اهداء لوح تقدیر، قدر دانی گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار