فرمانده نیروی انتظامی اردبیل: فعالیت بیش از ۱۰۰ هزار همیار پلیس در اردبیل

اردبیل (پانا) - فرمانده نیروی انتظامی اردبیل از کاهش تصادفات رانندگی در ۶ ماهه نخست امسال در سطح استان اردبیل خبر داد.

کد مطلب: ۹۵۹۳۶۶
لینک کوتاه کپی شد
فرمانده نیروی انتظامی اردبیل: فعالیت بیش از ۱۰۰ هزار همیار پلیس در اردبیل

سردار هوشنگ حسینی، فرمانده نیروی انتظامی اردبیل در همایش همیاران پلیس با حضور مسئولان و همیاران پلیس در سالن اجتماعات پارک بانوان اردبیل نقش همیاران و راهوران محله را در کاهش تصادفات بسیار مهم دانست و گفت: امسال میزان تصادفات منجر به فوت ۵ درصد و میزان حوادث رانندگی ۸ درصد کاهش پیدا کرده است.

او همیاران پلیس را سفیران راهنمایی و رانندگی در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل نام برد و افزود: خوشبختانه در سال‌های اخیر تربیت و فرهنگسازی مناسبی در مدارس انجام شده است تا دانش آموزان با مفهوم اصول اولیه ترافیک و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی آشنا شوند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اردبیل نیز گفت: در حال حاضر بیش از ۱۰۰ هزار همیار پلیس در سطح استان اردبیل وجود دارد که تلاش می‌شود از ظرفیت و توانایی‌های آن‌ها برای قانونمندی خانواده‌ها و جامعه استفاده کنیم.

سرهنگ رحیم آقامحمدی بیان کرد: طرح همیاران پلیس با مشارکت دانش آموزان دوره ابتدایی و راهنمایی با هدف ارتقای فرهنگ ترافیکی در سطح شهر اردبیل اجرا می‌شود.

او افزود: با توجه به شرایط خاص رانندگی در استان و کشور و آمار تصادفات ضرورت دارد از ظرفیت همیاران پلیس در جامعه به نحو احسن بهره ببریم تا کمکی به ارتقای فرهنگ ترافیک کرده باشیم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان تصریح کرد: همیاران پلیس که زیر ۸ سال سن دارند بهترین شرایط سنی را دارا می‌باشند تا بتوانند پذیرش قانونمندی را یاد بگیرند چرا که این‌ها آینده سازان جامعه هستند و اگر از الان با قوانین راهنمایی و رانندگی آشنا باشند می‌توانند در آینده در جامعه فرد قانونمند باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار