تشریح پروژه های عمرانی حوزه راه شهرستان اشکذر

اشکذر(پانا) - معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری در جلسه هماهنگی اجرای پروژه های عمرانی گفت: در توزیع اعتبارات حوزه راههای شهرستان سعی بر نگاه کلان شده و بالغ بر 60 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی به حوزه راه برون شهری اختصاص یافته است.

کد مطلب: ۹۵۹۳۵۱
لینک کوتاه کپی شد
تشریح پروژه های عمرانی حوزه راه شهرستان اشکذر

جلسه هماهنگی اجرای پروژه های عمرانی شهرستان به ریاست "مصطفی پوردهقان" معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و با حضور مسئولان حوزه راه استان برگزار شد.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری با بیان اینکه در توزیع اعتبارات حوزه راههای شهرستان سعی بر نگاه آینده نگری و کلان شده است، افزود: بالغ بر 60 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی به حوزه راه برون شهری اختصاص یافته که عمده آن صرف احداث راه ایجادی جهت تامین دسترسی بخش خضرآباد به بخش مرکزی و جاده سنتو شده است.

مصطفی پوردهقان افزود: خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته در خصوص باند دوم جاده اشکذر به رستاق به جهت تامین دسترسی روستاهای بخش مرکزی به مرکز شهرستان نیز با اتمام زیرسازی جاده، هم اکنون با تامین قیر روستایی، مراحل نهایی اجرای آسفالت در حال انجام است و تنها موضوع بحث تامین روشنایی می باشد که درحال رایزنی جهت جذب اعتبار و اجرای آن هستیم.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت ایمنی نامناسب جاده یزد به خضرآباد ادامه داد: با پیگیری های صورت گرفته در سطح ملی و استانی و توجیه شدت حادثه خیز بودن این جاده به علت عرض نامناسب و عدم حاشیه سازی جاده، جذب اعتبارات به طول 5کیلومتر در جهت تعریض این جاده توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای به صورت امانی صورت گرفته و از طرفی از محل اعتبارات شهرستان نیز مبلغ اعتباری 5 میلیارد ریال اضافه برآن تخصیص یافته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار