مدیرکل نظارت بر ذیحسابی های وزارت اقتصاد: کم ترین مساله را در حوزه ذیحسابی و امور مالی شهر تهران شاهد هستیم

تهران (پانا) - جلسه روسای مناطق آموزش و پرورش شهر تهران با حضور پاکباز، مدیرکل نظارت بر ذیحسابی های وزارت امور اقتصادی و دارایی و مدیران و ذیحسابان مناطق برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۹۳۵۰
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل نظارت بر ذیحسابی های وزارت اقتصاد: کم ترین مساله را در حوزه ذیحسابی و امور مالی شهر تهران شاهد هستیم

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران؛ مراسم معارفه ابوالقاسمی، ذیحساب اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران در گردهمایی مدیران مناطق برگزار شد.

در این جلسه پاکباز، مدیرکل نظارت بر ذیحساب های وزارت امور اقتصادی و دارایی با تقدیر از خدمات حصادی ذیحساب و مدیرکل امور مالی سابق وزارت آموزش و پرورش و معارفه کرمی به سمت ذیحساب و مدیرکل جدید امور مالی وزارت آموزش و پرورش اظهارداشت: یکی از مهمترین آموزش ها به دانش آموزان؛ مقید بودن به قوانین و مقررات است.

وی با اشاره به اینکه کم ترین مساله را در حوزه ذیحسابی و امور مالی شهر تهران شاهد هستیم؛ ضمن معارفه ابوالقاسمی به سمت ذیحساب اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران برای ایشان و همکاران پشتیبانی و ذیحسابی مناطق آرزوی توفیق و موفقیت نمود و گفت: آموزش و پرورش به دلیل اهمیت خاص خود از نگاه وزارت امور اقتصاد و دارایی دارای جایگاه بالایی می باشد.

در این جلسه بهارلو، معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش شهر تهران با تقدیر از خدمات کرمی ذیحساب سابق آموزش و پرورش تهران اظهارداشت: آموزش و پرورش با داشتن گردش مالی بسیار زیاد به جهت شخصیت سازی بسیار پر اهمیت است. وی با تاکید بر شفافیت در امورمالی بر ایجاد وفاق و همدلی بیشتر در حوزه بودجه؛ مالی و تدارکات تصریح کرد.

گفتنی است همچنین در این گردهمایی ضمن تودیع دواری معاون سابق آموزش ابتدایی شهر تهران؛ ربوشه به عنوان سرپرست معاونت آموزش ابتدایی شهر تهران معارفه شد.

شایان ذکر است در این جلسه ضمن بررسی آخرین وضعیت ساماندهی مناطق، گزارش عملکرد موفقیت ها و بیان ابتکارات روسای مناطق ارایه گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار