استاندار سیستان و بلوچستان: اختصاص 80 میلیارد تومان به سیل زدگان این استان

زاهدان(پانا) - استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ۱۷۲ میلیارد تومان بین دستگاه های استان توزیع شده است که ۸۰ میلیارد تومان آن مربوط به ماده ۱۰ و برای جبران بخشی از خسارات وارده ناشی از سیلاب است که به دستگاه های مربوطه تخصیص داده شده است.

کد مطلب: ۹۵۹۳۴۲
لینک کوتاه کپی شد
استاندار سیستان و بلوچستان: اختصاص 80 میلیارد تومان به سیل زدگان این استان

احمدعلی موهبتی در سومین جلسه شورای برنامه ‌ریزی و توسعه استان اظهار کرد: از مجموع ۱۷۲ میلیارد تومان اعتبارات توزیع شده بین دستگاه ها، ۸۰ میلیارد تومان آن مربوط به ماده ۱۰ برای جبران بخشی از خسارات ناشی از سیل است که به دستگاه‌های مربوطه تخصیص داده شده است.

او ادامه داد: ۸۸ میلیارد و ۹۶۷ میلیون تومان مربوط به اعتبارات موضوع ۲۷صدم درصد از ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده است که ۲۰ درصد آن به موضوع جوانان به ۸۰ درصد آن مربوط به ورزش و پروژه های نیمه تمام ورزشی است که تخصیص داده شده است.

موهبتی همچنین از واگذاری صد هکتار زمین در محدوده حاجی آباد زاهدان برای احداث فضای مناسب جهت تولید انبوه اختراعات ثبت شده خبر داد و افزود: ۵۰ هکتار زمین دیگر هم برای احداث انبار های مورد نیاز به سازمان صنعت معدن و تجارت استان واگذار می شود.

او با اشاره به کمبود اعتبارات و محدودیت اعتبارات در استان، مبادله به موقع موافقتنامه ها توسط دستگاه‌های اجرایی را خواستار شد و تصریح کرد: دستگاه هایی که تا پایان مهر ماه موفق به تبادل موافقتنامه با سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نشوند، اعتبارات آنها به سازمان هایی که موافقتنامه خود را در موعد مقرر مبادله کرده اند ابلاغ می شود.

غلامرضا مالکی شجاع، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هم در این جلسه با تشریح اعتبارات ابلاغی از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور به استان، بر تبادل به موقع موافقت نامه ها توسط دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد.

در این جلسه همچنین توجه به تکمیل زیرساخت‌های گردشگری و طرح‌های توسعه اشتغالزایی صنایع دستی، تعمیر و تجهیز فضاهای مورد نیاز پارک های علمی و فناوری و احداث گلخانه های نمونه زیرزمینی در شهرستان های سیستان توسط معاونت علمی و فناوری رییس‌جمهور و موضوعات مربوط به برگزاری دوره های حرفه آموزی توسط فنی و حرفه ای استان در کمپ های ترک اعتیاد، مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار