موکب‌های آذربایجان‌غربی روزانه به ۶۰ هزار زائر اربعین غذا خواهند داد

ارومیه (پانا) - مسوول ستاد بازسازی عتبات عالیات در آذربایجان‌غربی با اشاره به آمادگی موکب‌های این استان برای ارائه خدمت به زائران امام حسین (ع) در اربعین امسال، گفت: ۱۹ موکب مردمی این استان روزانه ۶۰ هزار زائر را در سه وعده غذایی طعام می‌دهند.

کد مطلب: ۹۵۹۳۳۴
لینک کوتاه کپی شد
موکب‌های آذربایجان‌غربی روزانه به ۶۰ هزار زائر اربعین غذا خواهند داد

سیدحسن حسینی به آمادگی موکب‌های آذربایجان‌غربی برای اسکان دادن ۱۴ هزار زائر به صورت روزانه، افزود: حدود ۶۰۰ خادم در موکب‌های این استان خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی اظهار داشت: تمامی خدمات بهداشتی، خوراکی، تغذیه و درمانی موکب‌های ایرانی و به تبع آن موکب‌های آذربایجان‌غربی در پیاده‌روی اربعین رایگان است.

مسوول ستاد بازسازی عتبات عالیات در آذربایجان‌غربی اظهار داشت: موکب‌های این استان از ۱۰ مهرماه جاری به کربلا اعزام شده و در زمان مورد نظر در مسیرهای مشخص مستقر شده‌اند و از ۲۰ مهرماه ارائه خدمات را آغاز می‌کنند.

وی بیان کرد: موکب‌های آذربایجان‌غربی در سامرا، مهران، کربلا و در مسیرهای مابین کربلا و نجف استقرار می‌یابند و یک موکب مرزی ویژه بازرگان برای زائران خارجی تدارک دیده شده تا زائران اهل ترکیه و جمهوری‌آذربایجان بعد از استراحت در این موکب به کربلای معلا اعزام شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار