با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان برگزار شد؛

صبحگاه مشترک دانش آموزی به مناسبت هفته نیروی انتظامی

زاهدان (پانا) - با حضور مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان و جمعی از سبزپوشان و سنگرداران همیشه بیدار نیروی انتظامی صبحگاه مشترک دانش آموزی به مناسبت هفته نیروی انتظامی در آموزشگاه صادقیه ناحیه 1 زاهدان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۹۳۱۸
لینک کوتاه کپی شد
صبحگاه مشترک دانش آموزی به مناسبت هفته نیروی انتظامی

حمیدرضا رخشانی صبح امروز ودر پنجمین روز از هفته ناجا در مراسم صبحگاه مشترک دانش آموزی با نیروی انتظامی که در محل آموزشگاه صادقیه ناحیه 1 زاهدان برگزار شد، اظهار کرد: امنیت امروز جامعه در بخش‌های مختلف در مرحله نخست، مدیون و مرهون خون پاک شهدای گرانقدر و در مرحله دوم، تلاش و جانفشانی نیروهای نظامی و انتظامی است.

او با بیان اینکه اقتدار و مهربانی دو عنصر مکمل یکدیگر اند، افزود: اجرای قانون و اخلاق مداری محور کار نیروی انتظامی است.

مدیرکل آموزش وپرورش استان خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی، نظامی و نظارتی نیازمند سرمایه اجتماعی هستند و این سرمایه اجتماعی در سایه اعتماد، همدلی و همراهی مردم به دست می آید.

او ادامه داد: رعایت احترام و تکریم ولی نعمتان جامعه(مردم) از اولویت های همه مسئولین و کارکنان دولتی و غیردولتی است که به عنوان یک اصل مهم در موازین و منشور اخلاقی باید سرلوحه کار قرار گیرد.

رخشانی تصریح کرد: خوشبختانه تعامل و همراهی فراوانی بین آموزش و پرورش و نیروی انتظامی در عرصه های مختلف وجود دارد لذا بدین جهت برنامه‌های مشترک و متنوعی دراین حوزه عملیاتی شده و می‌شود.

او ادامه داد: در این راستا با هدف رسیدن به نقطه مطلوب و اجرای عدالت و رعایت حقوق شهروندی، گام های ارزشمندی بر خواهیم داشت.

مدیرکل آموزش وپرورش استان عنوان داشت: عزت و سربلندی هر جامعه ای در گرو تلاش و تدبیر آحاد جامعه و در سایه همدلی و همراهی مردم با مسئولین است.

او افزود: امروز ایران اسلامی امین ترین، مطمئن ترین و با امنیت ترین سرزمین منطقه و جهان است چرا که در سایه امنیت، آرامش روحی و جسمی به دست می آید.

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار