مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در دیدار با فرماندهی انتظامی استان:

مقبولیت نیروی انتظامی در جامعه رو به افزایش است

مشهد (پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی به همراه جمعی از مسئولان این سازمان و تعدادی از دانش آموزان پیشتاز سازمان دانش اموزی در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی استان هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت.

کد مطلب: ۹۵۹۳۰۸
لینک کوتاه کپی شد
مقبولیت نیروی انتظامی در جامعه رو به افزایش است

قاسمعلی خدابنده در این دیدار ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، احساس امنیت مردم در جامعه را مرهون تلاش های شبانه روزی نیروهای خدوم ناجا دانست و افزود: در حوزه اجتماعی با توجه به تغییرات آسیب های اجتماعی و فضای مجازی، رویکرد اجتماعی نیروی انتظامی بروز رسانی شده و پلیس امروز قدرتمندتر از همیشه در کنار مردم حضور دارد.

وی افزود: با توجه به اقدامات خوبی که در حوزه های مختلف نیروی انتظامی، پلیس راهور و مرزبانی صورت می گیرد ، سرمایه اجتماعی و اعتماد مردم به نیروی انتظامی روز به روز افزایش پیدا کرده است.

خدابنده تاکید کرد : تعاملات خوبی بین‌نیروی انتظامی و آموزش و پرورش در حوزه فرهنگ سازی وجود دارد و در حال حاضر ۲۹۵ هزار دانش آموز و فرهنگی در حوزه همیاران‌پلیس همکاری دارند که این امر در حوزه فرهنگ سازی در آینده موثر خواهد بود و تاثیرات زیادی در حوزه نظم و آرامش دارد.

سردار محمدکاظم تقوی فرمانده نیروی انتظامی استان خراسان رضوی نیز در این دیدار ضمن تقدیر از تعامل بسیارخوب ناجا و آموزش و پرورش در استان گفت: برای همکاری بیشتر در حوزه های مختلف اجتماعی و فرهنگی و ترافیک با آموزش و پرورش آماده هستیم .

وی در ادامه افزود: بزهکاری های جدید، فضای مجازی و آسیب های اجتماعی موجود ، رسالت آموزش و پرورش در امر فرهنگ سازی را بیشتر می کند و امیدواریم با افزایش سطح تعاملات دوجانبه شاهد اتفاقات خوب و جدیدی در این مسیر باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار