فرمانده انتظامی استان همدان:

نوجوانان و جوانان باید به عنوان سربازان جنگ نرم پیام اعتقادی خود را در فضای مجازی به گوش جهانیان برسانند

همدان (پانا) - فرمانده انتظامی همدان در ملاقات خود با مدیرکل آموزش و پرورش، رئیس و چند تن از کارشناسان سازمان دانش آموزی استان و تعدادی از دانش آموزان پیشتاز مدرسه پسرانه علمی که به مناسبت هفته نیروی انتظامی صورت گرفت، پلیس امروز را یک پلیس حرفه ای، هوشمند، دانش بنیان و به روز در مسائل فضای مجازی و همچنین فضای میدانی دانست که در همه حوزه ها نقش مؤثر دارد و در بحث اطلاع رسانی نیز از ظرفیت بالایی برخوردار بوده که می توان ١١٠ را یک ابتکار بسیار خوب در حوزه اطلاع رسانی و پاسخگویی پلیس به مطالبات مردم بیان کرد.

کد مطلب: ۹۵۹۲۹۶
لینک کوتاه کپی شد
نوجوانان و جوانان باید به عنوان سربازان جنگ نرم پیام اعتقادی خود را در فضای مجازی به گوش جهانیان برسانند

سردار کامرانی صالح در ابتدای این جلسه ضمن تبریک ماه مهر و آغاز سال تحصیلی به دانش آموزان پیشتاز و تقدیر و تشکر از زحمات آموزگاران، با اشاره به این که استان همدان ٨ هزار شهید را تقدیم انقلاب کرده است که از این تعداد ٣٣٠ شهید، شهدای نیروی انتظامی بوده اند، گفت: ما باید قدردان شهدا باشیم چراکه تمام آرامش و امنیت امروز مدیون ایثارگری آن هاست.
او با بیان این که توطئه های دشمن علیه ایران هنوز وجود دارد، گفت: انقلاب ما یک انقلاب الهی است چراکه اگر اینگونه نبود با وجود توطئه های دشمن تا به حال نابود شده بود.
کامرانی صالح افزود: در اوایل توطئه دشمن به صورت حضور و جنگ در مرزها و خط مقدم جبهه ها بود اما آن ها اکنون در حوزه جنگ نرم فعایت می کنند و در تمام حوزه های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و عملیات روانی ورود پیدا کرده و کار را برای مبارزه و استقامت سخت تر کرده اند چراکه آن ها به واسطه شبکه های مجازی در تمام لحظه ها در فکر و جان ما حضور دارند.

کامرانی صالح با بیان این که یکی از موضوعاتی که دشمن به آن می پردازد عملیات فریب است، تصریح کرد: از آن جهت که این مقوله بسیار مهم است و منجر به تغییر افکار عمومی می شود نام عملیات روی آن گذاشته شده است و به قدری جذاب، پیچیده، مستمر و فریب دهنده است که گاهی تشخیص خوب و بد سیار مشکل می شود چراکه بد جای خوب می نشیند و خوب جای بد.
او با اشاره به این که استفاده از آی تی اجتناب ناپذیر است و همه از آن استفاده می کنند، تأکید کرد: در این حوزه باید مراقب باشیم و سواد رسانه ای را فراگیریم تا دچار آسیب های فضای مجازی نشویم.
فرمانده انتظامی استان با بیان این که دشمن از طریق فضای مجازی قصد در تغییر دیدگاه ما نسبت به دین، باورها، جامعه و رهبرمان را دارد، گفت: امروز نوجوانان و جوانان سربازان جنگ نرم هستند و باید بتوانند ضمن مقاومت، در حوزه فرهنگی با انتشار پیام اعتقادی خود در فضای مجازی آن را به گوش مردم تمام دنیا برسانند و همان طور که شهدا در میدان جنگ مقابل دشمن ایستادگی کردند با بهترین استفاده از فضای مجازی به مقابله با آن ها بپردازند.

کامرانی صالح با بیان این که اربعین امسال می تواند زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) باشد، گفت: از آنجا که دشمن می داند اربعین امسال با حضور ٢٠ میلیون نفر در کربلا غوقا خواهد شد با پول عربستان و طرح و برنامه امریکا ایرانیان به عنوان گروه حشدالشعبی معرفی شده اند که در قالب زائر در کربلا حضور پیدا خواهند کرد که ما با جلسات متعددی که در عراق داشتیم این سوءظن را برطرف کردیم.

فرمانده انتظامی استان در پایان با تأکید بر این که همه مردم ایران با رعایت اصل قانون می توانند نقش به سزایی در تأمین امنیت کشور داشته باشند، گفت: برای مثال پدری که با رعایت اصول راهنمایی و رانندگی سعی می کند تا به خانواده خود و دیگران آسیب نرساند نقش مهمی در ایجاد امنیت کشور ایفا خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار