اختصاص 660 میلیون اعتبار به مرکز تحقیقات ژنتیک میبد

میبد (پانا) - فرماندارمیبد در سفر این هفته خود به استان قم و در دیدار با رئیس سازمان بهزیستی کشور بر تقویت و توانمندسازی مرکز تحقیقات ژنتیک میبد به‌عنوان یک مرکز هدفمند در مرکز و جنوب شرق کشور تأکید کرد.

کد مطلب: ۹۵۹۲۹۱
لینک کوتاه کپی شد
اختصاص 660 میلیون اعتبار به مرکز تحقیقات ژنتیک میبد

«حسین فلاح» فرماندارمیبد در سفر این هفته خود به استان قم در نشستی با «آیت‌الله اعرافی» مدیر حوزه‌های علمیه کشور و امام‌جمعه میبد، «دکتر قبادی دانا» رئیس سازمان بهزیستی کشور مسائل و مشکلات مرکز تحقیقات ژنتیک شهرستان را بررسی کردند.

حسین فلاح ضمن قدردانی از آیت‌الله اعرافی که مقدمات این دیدار را ترتیب دادند؛ با اشاره به مسائل مطرح‌شده در این دیدار گفت: مرکز تحقیقات ژنتیک میبد از مراکز مهم تحقیقی و پژوهشی کشور در امر پیشگیری از معلولیت‌هاست که نقش آن در پیشگیری از معلولیت‌ها را نمی‌توان انکار کرد.

فلاح افزود: در این دیدار بر تقویت و توانمندسازی مرکز تحقیقات ژنتیک میبد به‌عنوان یک مرکز هدفمند در مرکز و جنوب شرق کشور تأکید شد.

فرماندارمیبد با اشاره به پی گیری‌های سازمان برنامه بودجه در اختصاص اعتبارات لازم بر این مرکز گفت: دکتر قبادی دانا قول داد که در مرحله اول 660 میلیون تومان تا پایان مهرماه به این مرکز تزریق شود.

وی همچنین افزود: یکی دیگر از مباحثی که در این جلسه مطرح شد بحث کد دار شدن مرکز تحقیقات ژنتیک میبد بود که قرار شد با پی گیری‌های دکتر دهقانی نماینده مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی این کار هم صورت گیرد.

با کد دار شدن، مرکز تحقیقات ژنتیک میبد در ردیف اعتباری قرارگرفته و توانایی انجام تحقیقات بنیادی و اجرای طرح‌های مهم ژنتیکی در این مرکز روان‌تر انجام می‌گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار