ورود معاون اول رئیس جمهور و هیأت همراه به بیرجند

بیرجند (پانا ) ـ اسحاق جهانگیری بدو ورود به فرودگاه بین‌المللی شهید کاوه بیرجند از سوی استاندار خراسان جنوبی و مسئولان استان مورد استقبال قرار گرفت.

کد مطلب: ۹۵۹۲۸۳
لینک کوتاه کپی شد
ورود معاون اول رئیس جمهور و هیأت همراه به بیرجند

معاون اول رئیس جمهوری در این سفر به همراه شماری از وزیران و مسئولان کشوری در ششمین همایش ملی روز روستا و عشایر که امسال نخستین بار در استانی غیر از پایتخت برگزار می‌شود، شرکت و سخنرانی می‌کند.

وزرای جهاد کشاورزی، ورزش و جوانان، نیرو و تعاون، کار و رفاه اجتماعی و روسای کمیته امداد امام خمینی (ره) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به همراه جمعی از معاونان وزرا و مسئولان کشوری با معاون اول رئیس جمهوری به استان خراسان جنوبی آمدند و با حضور آنان در مناطق مختلف استان برخی طرح های عمرانی و زیرساختی افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود.

جهانگیری با سفر به بخش درح شهرستان مرزی سربیشه همزمان با ۱۵ مهر روز روستا و عشایر با مردم این منطقه دیدار می‌کند.

همچنین در حاشیه همایش ملی روز روستا و عشایر قرار است با حضور معاون اول رئیس جمهوری هشت تفاهم‌نامه از سوی وزرا و روسای سازمان‌ها و نهادهای حمایتی مختلف در راستای توسعه مناطق روستایی و عشایری امضا ‌شود که از این تعداد، چهار تفاهم‌نامه مربوط به استان خراسان جنوبی است.

۲ هزار و ۴۸۰ طرح به ارزش ۷۱۴ میلیارد تومان نیز به طور همزمان در سراسر کشور به بهره برداری می‌رسد که شماری از آنها متعلق به خراسان جنوبی است.

بازدید از طرح آبرسانی به بیرجند و نمایشگاه دستاوردهای دولت تدبیر و امید در بخش روستایی و عشایری از دیگر برنامه‌های جهانگیری در این سفر یک روزه است.

عملیات اجرایی راه آهن بیرجند - یونسی قطعه ۱۶ به طول ۳۲ کیلومتر نیز همزمان با سفر معاون اول رئیس جمهوری به خراسان جنوبی آغاز می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار