مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد:آرامش و نظم جامعه مدیون هوشیاری و تلاش های نیروی انتظامی است

یزد (پانا) - "عباسعلی دانافر" ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: نظم،آرامش و امنیت حاکم بر جامعه مدیون هوشیاری و زحمات و تلاش های نیروی انتظامی است و هر نوع پیشرفتی بدون نظم ،امنیت و آرامش که رسالت ذاتی شماست عملا غیر ممکن است.

کد مطلب: ۹۵۹۲۵۵
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد:آرامش و نظم جامعه مدیون هوشیاری و تلاش های نیروی انتظامی است

به مناسبت هفته نیروی انتظامی مدیر کل به همراه جمعی از معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان ضمن حضور در مرکز فرماندهی نیروی انتظامی استان از زحمات این قشر خدوم و زحمتکش تشکر و قدر دانی کرد.
"عباسعلی دانافر" اظهار داشت: آموزش و پرورش استان یزد در مقایسه با سایر استان ها از جایگاه و وضعیت مناسبی برخوردار است و کسب این موفقیت چیزی جز تلاش همکاران ما در درون سازمان و همچنین همراهی و همدلی مجموعه های برون سازمانی نیست که نیروی انتظامی نقش مهمی را در این بین ایفا می کند.
دانافر به نقش پلیس در حوزه های ترافیک و آسیب های اجتماعی اشاره و بیان کرد: آموزش و پرورش استان آمادگی دارد در جهت ایجاد زمینه درونی شدن نظم و امنیت و فاصله گرفتن از رفتارهای پر خطر و ایجاد آرامش در جامعه که جزء ماموریت های ذاتی شما و مجموعه تان است امسال را سال ارتباط نزدیکتر بین دو نهاد پلیس و تعلیم و تربیت نامگذاری کند تا در عرصه های مختلف از ظرفیت هر دو نهاد استفاده و این زمینه فراهم شود تا کاری پیشگیرانه در همه سطوح صورت پذیرد.
سردار میرحیدری فرماندهی انتظامی استان یزد هم در ابتدای این دیدار گفت:به برکت ولایت امروز پلیس به عنوان یک خدمتگزار در نظام مقدس جمهوری اسلامی در اجرای حدود الهی و دفاع از حقوق مردم عزیز رسالت خودش را دنبال می کند.
وی به نقش پلیس در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت:امروز نگاه مردم نسبت به پلیس متفاوت از گذشته است و مردم با دیدن پلیس احساس آرامش و امنیت می کنند.
فرماندهی انتظامی استان گفت:همه ما مدیون معلمان هستیم و اعتقاد داریم آموخته های معلمان و مدرسان ما در حوزه فرهنگ، زمینه خدمت هرچه بیشتر امروز را برای ما فراهم نموده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار