گرامیداشت هفته نیروی انتظامی با حضور مدیر آموزش و پرورش منطقه۱۸

تهران (پانا) - عطاءاله فروتن، مدیر آموزش و پرورش منطقه18، به مناسبت هفته ناجا و به منظور تعامل بیشتر بین دو نهاد با سرکلانتری منطقه و فرماندهان پاسگاه151یافت آباد وپاسگاه153 شهرک ولیعصر دیدار کرد.

کد مطلب: ۹۵۹۲۴۵
لینک کوتاه کپی شد
گرامیداشت هفته نیروی انتظامی با حضور مدیر آموزش و پرورش منطقه۱۸

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه18، در راستای گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، عطاءاله فروتن، مدیرآموزش و پرورش منطقه به همراه پناهلو مسئول حراست و افراشی کارشناس روابط عمومی در سرکلانتری منطقه، پاسگاه151یافت آباد وپاسگاه153 شهرک ولیعصرحضور بهم رساندند و اززحمات این مجموعه تقدیر و تشکر نمودند.

فروتن مدیر آموزش و پرورش منطقه18ضمن تبریک هفته ناجا از خدمات و تلاش‌های شبانه‌روزی حافظان نظم و امنیت در جامعه قدردانی کردو بیان نمود: با تعامل و ارتباط خوبی که نیروی انتظامی با مجموعه آموزش و پرورش 18 دارد فعالیت های مؤثری در حوزه های مختلف بالاخص پیشگیری ازآسیب های اجتماعی صورت پذیرفته.

وی افزود: تعامل و ارتباط دو نهاد باعث ارتقاء سطح آگاهی فرهنگیان و دانش‌آموزان و جامعه می شود.

فروتن با اشاره به برقراری آرامش در جامعه همچنین محیط های آموزشی اظهار نمود: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی برقرار کننده نظم و امنیت در جامعه، تحکیم نظم و اجرای قانون و عدالت می باشد و تربیت نسل جدید و آینده سازان کشور در سایه این امنیت ممکن می شود.

در این دیدار فرماندهان نیروی انتظامی 151یافت آباد و 153شهرک ولیعصر، ضمن تشکر از حضور مدیر آموزش و پرورش؛ آمادگی پرسنل تحت امر خود را جهت آموزش در مدارس به منظور جلوگیری از آسیب های اجتماعی، همیاران پلیس و مقررات راهنمایی و رانندگی اعلام نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار