برگزاری شانزدهمین کرسی تلاوت قرآن کریم در اسلامشهر

اسلامشهر(پانا) - شانزدهمین کرسی تلاوت قرآن کریم باگرامیداشت یادو خاطره شهیددوران هشت سال دفاع مقدس احمد پور حسین و تجلیل از فرمانده نیروی انتظامی منطقه در مسجد امام حسین(ع) اسلامشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۹۲۳۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری شانزدهمین کرسی تلاوت قرآن کریم در اسلامشهر

در این جلسه معنوی که با اجرای حمید رحیمی ،قاری بین المللی و مدیر دارالقرآنهای دادگستریهای غرب استان تهران وحضور مردم و مسئولین اسلامشهر همراه بود،عسگریان مسئول بنیاد شهید و ایثارگران اسلامشهر در سخنانی به تشریح زندگی شهید احمد پور حسین که در اسفند سال 64 ودر منطقه عملیاتی والفجر هشت به درجه رفیع شهادت نائل آمده بود،پرداخت.

سپس سرهنگ کرمی فرمانده نیروی انتظامی اسلامشهر نیز به مناسبت هفته نیروی انتظامی در سخنانی بیان داشت:تقدیم 12000شهید و 24000جانباز از نیروی انتظامی در کشور نشان دهنده عزم و اراده سبز پوشان در حفظ امنیت و آرامش مردم با توکل بر خداوند متعال و پیروی از منویات رهبری و تا آخرین قطره خون میباشد.

تلاوت آیات قرآن کریم توسط حافظ نوجوان هشت ساله اسلامشهری مهدی میریشی،قرائت قرآن مجید قاری ممتاز کشوری مرتضی شکوری و تجلیل از پدر شهید احمد پور حسین و فرمانده نیروی انتظامی اسلامشهر از بخشهای دیگر این محفل انس با قرآن کریم بود.

/ خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار