گردهمایی مسئولین سازمان دانش آموزی استان قم برگزار شد

قم (پانا)- با حضور رئیس سازمان دانش آموزی استان قم اولین گردهمایی مسئولین و کارشناسان سازمان دانش آموزی استان قم برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۹۲۳۱
لینک کوتاه کپی شد
گردهمایی مسئولین سازمان دانش آموزی استان قم برگزار شد

اولین نشست تخصصی مسئولین سازمان دانش آموزی نواحی و مناطق استان قم روز گذشته با حضور ابوالفضل پور محمدیان رئیس سازمان دانش آموزی استان قم در سالن جلسات سازمان دانش آموزی برگزار شد.

در ابتدای این برنامه مهدی جنتی معاون سازمان دانش آموزی قم با تبریک کسب مقام سومی دانش آموزان پیشتاز در اردوی ملی اظهار کرد: مهمترین مسئله پیش روی سازمان دانش آموزی جذب و سازماندهی پیشتازان با رویکرد جذب مربیان پر انگیزه جدید است.

پورمحمدیان نیز در ادامه با اشاره به جذب دانش آموزان و مربیان خاطر نشان کرد: مأموریت مهم سازمان دانش آموزی مسئله پوشاک مدارس بود که با همکاری سازمان های نواحی و مناطق به خوبی از عهده آن بر آمدیم و بدون کوچکترین مسئله و چالش آن را پشت سر گذاشتیم.

رئیس سازمان دانش آموزی قم با تقدیر از عملکرد سال گذشته کارشناسان نواحی و مناطق بیان کرد: امسال نیز می خواهیم با همکاری هم بتوانیم درخشش عظیمی در سازمان دانش آموزی ایجاد کنیم و این مهم جز با همکاری بدست نمی آید.

وی افزود: با توجه به تخصص هر یک از نواحی و مناطق به انجام امور مربوط به سازمان دانش آموزی مطلوب است که برنامه های استانی با مرجعیت یک ناحیه یا منطقه انجام شود تا از اتلاف و هدر رفت نیروها و منابع جلوگیری و بازخورد بهتری داشته باشیم.

شایان ذکر است در پایان این نشست از ابراهیم جاریانی معاون مالی اسبق سازمان دانش آموزی استان قم به پاس زحمات و فعالیت های چندین ساله اش تقدیر و تشکر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار