آئین انتخابات استانی انجمن اولیا و مربیان فارس

شیراز(پانا) _آئین  انتخابات  استانی انجمن اولیا و مربیان استان فارس به میزبانی دبیرستان دکتر علاالدین بهشتی 2 ناحیه یک شیراز با حضور رئیس اداره کل آموزش و پرورش فارس و اعضای شورای شهر برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۹۲۲۱
لینک کوتاه کپی شد
آئین انتخابات استانی انجمن اولیا و مربیان فارس

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان فارس با بیان اینکه مولفههای زیادی در جهت رشد و شکوفایی دانشآموزان وجود دارد گفت: مهمترین ظرفیتی که آموزش و پرورش در این راستا بکار می‌گیرد، خانواده است.

سعید مهبودی با اشاره به اینکه دغدغه تمام اولیا موفقیت و آینده فرزندانشان است افزود: انتخابات انجمن اولیا و مربیان که هرساله برگزار می‌شود برای نزدیک کردن ارتباط خانواده و مدرسه است.

او با اشاره به اینکه از تمامی ظرفیت‌ها و مهارت‌های والدین در انجمن استفاده می‌شود، معتقد است که اگر همراهی اولیا در مدرسه نباشد این انجمن موفقیتی کسب نمی‌کند و اولیا باید با فرزندان خود همراه باشند و حرف آنهارا بفهمند.

رئیس اداره کل آموزش و پرورش فارس نقش خانواده را در امر تعلیم و تربیت بسیار مهم بر شمرد و گفت: یکی از ضرورت‌های امروز ما تغییر نوع نگرش و رویکردهاست و این شکاف بین نسلی باعث شده است که نگرش و دیدگاه خانواده‌ها با دانش‌آموزان متفاوت باشد.

او ادامه داد : والدین نمی‌توانند فرزندان را اجبار کنند و باید تغییراتی در خود انجام دهند تا در نتیجه فاصله بین دانش‌آموزان و خانواده کم شود.

علی عسکر نجفی با اشاره به اینکه بحث عواطف، اخلاق، ارتباطات اجتماعی و معاشرت های سازنده بین اعضای خانواده تاثیر زیادی در تربیت و تعلیم دانش آموزان دارد گفت: خانواده یکی از مهمترین ارکان تربیت است و اگر نقش خود را به خوبی ایفا نکند به مشکلات بزرگی بر میخوریم.

در حاشیه این برنامه و انتخابات نیز، به مناسبت هفته روستا و عشایر قره چادر و پخت نان و آش محلی در آن محل بر پا شد و دانش آموزان این دبیرستان به همراه خانواده‌هایشان به پاس گرامی‌داشت سال رونق ملی، نمایشگاه‌های هنرهای دستی، گل و گیاه و کتاب برگزار کردند.

خبرنگار : ریحانه قاسمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار