معاونت اچتماعی مرزبانی استان خراسان رضوی :

ولایت مداری و عشق به مردم ، مارا به نقطه صفر مرزی کشاند

مشهد(پانا)- همزمان با هفته نیروی انتظامی ، مراسمی با حضورسرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی در دبیرستان آهنچی مشهد برگزارشد .

کد مطلب: ۹۵۹۲۱۷
لینک کوتاه کپی شد
ولایت مداری و عشق به مردم ، مارا به نقطه صفر مرزی کشاند

سرهنگ مجتبی بیهقی با بیان اینکه هرگز نمی توان مرز های یک کشور را به چهار دیواری تشبیه کرد اظهار کرد: کشور ایران دارای 16 استان مرزی می باشد که همکاران ما در طول شبانه روز و در فصل گرما و سرما به طور 24 ساعته از این مرزها حفاظت و حراست می نمایند .از این رو مقام معظم رهبری نیز در دیدار با خانواده معظم شهدا گفتند : بخش مهمی از امنیت مربوط به مرزبانان ماست ، آنها کسانی هستند که شبانه روزی در مرزها فعالیت و تلاش می کنند .

وی با بیان اینکه در حال حاضر امنیت به صورت تمام و کمال در مرزها برقرار می باشد گفت : نوار مرزی ما درواقع 25 کیلومتر است که هیچ کس حق جلو تر رفتن از آنرا ندارد ؛ منتها کشاورزان و دامدارانی که کارت تردد دارند میتوانند حتی تا نقطه صفر مرزی هم پیش بروند و به فعالیت خود ادامه دهند ولی می بایست که قبل از تاریک شدن هوا به محل سکونت خود بازگردند ؛ این بدین معناست که امنیت در نقطه صفر مرزی کاملا برقرار است .

سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی خراسان رضوی در ادامه افزود: ولایت مداری و ارق و عشق به ملت است که مارا به نقطه صفر مرزی کشانده و در آنجا بدن هیچ منتی و فقط و فقط برای امنیت هم وطنانمان خدمت می کنیم .

بیهقی گفت: اگر روزی مرزبانان ما نباشند بیش از 1000 کیلو مواد مخدر در آن روز از مرز ها جابه جا خواهد شد و جوانان ما به دام اعتیاد خواهند افتاد ؛ از این رو ما در طی این چند سال شهدای زیادی را تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کردیم .

وی خاطر نشان کرد: بنده به عنوان یک برادر بزرگ تر یا شخصی که دلسوز جوانان این کشور است به شما توصیه می کنم که تحت هرشرایطی احترام پدر و مادر خود را نگه دارید . والدین نعمت هایی هستند که قدرشان را فقط روزی خواهید دانست که نباشند . قطعا پشت همه ما به پدر و مادرمان گرم است و فقط دعای آنان است که می تواند شما را به عرش ببرد . پس هرگز از این نعمت غافل نشوید که عاقبتی جز پشیمانی نخواهید داشت .و اما توصیه دوم من به جوانان ، استفاده درست و به جا از فضای مجازی است .

بیهقی ادامه داد: بنده به راحتی اعلام می کنم که شما به تفریحات خود برسید و در کنار خانواده باشید و بدون کوچک ترین دغدغه ای به مدرسه بروید و تحصیل کنید و بدانید که ما سراپا محافظ مرزها خواهیم بود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار