برگزاری بازارچه کتاب در دبیرستان شهید بهشتی استعدادهای درخشان کاشمر

کاشمر(پانا) - همزمان با آغاز سال تحصیلی وباهدف بهره مندی همگی دانش آموزان از کتابهای آموزشی بازارچه کتاب در دبیرستان شهید بهشتی استعدادهای درخشان کاشمر برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۹۲۱۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری بازارچه کتاب در دبیرستان شهید بهشتی استعدادهای درخشان کاشمر

همزمان با شروع سال تحصیلی جدید و با توجه به گرانی کاغذ وهزینه‌های چاپ وانتشار کتب کمک آموزشی واستفاده بهینه از این کتب وعدم بهره مندی همه ی دانش آموزان از این منابع وبا هدف استفاده ی بهینه ی همه ی دانش آموزان از منابع درسی وکمک آموزشی به همت کادر اجرایی و دانش آموزان این دبیرستان بازارچه ای برگزار شد.

دراین بازارچه دانش آموزان با ارائه ی کتب سال گذشته خودبه دانش آموزان جدیدبه پایه های بالاتر امکان استفاده ی دیگران از این کتابها را باهزینه ی پایین تر فراهم آوردند.

غلامرضاپور با بیان اینکه در طی سال تحصیلی چندین بازارچه در این دبیرستان برگزار می شود، هدف از برپایی بازارچه را کسب مهارتهای اجتماعی وآشنایی هرچه بیشتر دانش آموزان با فضای کسب وکار وکار آفرینی اعلام کرد و ی از استفاده از نظرات دانش آموزان خلاق برای ایجاد چنین بازارچه هایی اعلام آمادگی کرد وافزود امیدواریم در کنار دانش آموزان وبا مشارکت آنان در این امر شاهد سالی سرشار از موفقیت در تحصیل وزندگی برای آنان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار