معاون آموزش متوسطه استان زنجان در گردهمایی معاونان و کارشناسان آموزش متوسطه :

بی انگیزگی اصلی ترین چالش امروز حوزه آموزشی است/ به همت و نیروی همه جانبه عوامل آموزش و پرورش و سازمان های دیگر نیازمندیم

زنجان (پانا) - صبح امروز گردهمایی معاونان و کارشناسان آموزش متوسطه استان زنجان،با حضور داود بهرامی معاون آموزش متوسطه اداره کل، روسای ادارات داخلی آموزش متوسطه و معاونان و کارشناسان مناطق ١٤گانه استان در محل سالن تجلی اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۹۱۹۷
لینک کوتاه کپی شد
بی انگیزگی اصلی ترین چالش امروز حوزه آموزشی است/ به همت و نیروی همه جانبه عوامل آموزش و پرورش و سازمان های دیگر نیازمندیم

داود بهرامی،معاون آموزش متوسطه اداره کل در این گردهمایی ضمن تقدیر و تشکر از همراهی تمامی عوامل پروژه مهر نواحی و مناطق استان، به ضرورت شناسایی و جذب صحیح دانش آموزان بازمانده از تحصیل و فرایند ارزیابی پروژه مهر در دو مرحله اشاره کرد.

بهرامی افزود: در جهت ضرورت افزایش پوشش تحصیلی دانش آموزان، به همت و نیروی همه جانبه عوامل آموزش و پرورش و سازمان‌های دیگر نیازمندیم.

وی با تاکید بر تشکیل حلقه های بهبود کیفیت ابراز امیدواری کرد: با تشکیل حلقه های بهبود کیفیت، بتوانیم با تشریک مساعی و هم افزایی، بی‌انگیزگی و بی تفاوتی که اصلی‌ترین چالشهای امروز حوزه آموزشی هستند را برطرف کنیم.

وی ادامه داد: برای افزایش انگیزه همکاران، لاجرم باید زمینه و بستر را برای حضور موثر همکاران در سطوح مختلف تصمیم گیری، با تشکیل حلقه های بهبود کیفیت فراهم کنیم.

شایان ذکر است: ایران مهارت،طرح بوم،طرح های مدارس شبانه روزی،از سایر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود و در پایان نماینده معاونان و کارشناسان، به بیان مسائل،مشکلات و دیدگاه های خود در این حوزه پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار