محمد صید لو:هدف اصلی آموزش و پرورش، تعلیم و تربیت صحیح فرزندان این سرزمین است و در این مسیر از هیچ تلاشی نباید دریغ کرد

تهران (پانا) - نشست ساماندهی نیروهای انسانی جدید الورود اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران با حضور مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران ،شورای معاونین و روسای مناطق بیست و یک گانه شهرستان‌های استان تهران درسالن آیت الله هاشمی رفسنجانی اداره کل شهرستانها برگزار شد .

کد مطلب: ۹۵۹۱۸۳
لینک کوتاه کپی شد
محمد صید لو:هدف اصلی آموزش و پرورش، تعلیم و تربیت صحیح فرزندان این سرزمین است و در این مسیر از هیچ تلاشی نباید دریغ کرد

در این نشست محمد صیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در سخنانی با اشاره به اینکه کار ساماندهی نیروی انسانی در شهرستانهای استان تهران با موفقیت پشت سر گذاشته شد، اظهار داشت : کار تیمی همراه با همدلی و دغدغه مندی تنها دلیل توفیق و پیشرفت در این مسیر بود .

او در ادامه برآیند آموزش ‌و پرورش شهرستان‌های استان تهران در ساماندهی نیروی انسانی را در مقایسه با سراسر کشور برآیند بسیار مثبتی ارزیابی کرد و گفت: اگر ناهماهنگی‌هایی هم در بعضی موارد صورت گرفته است قابل اصلاح بوده و این پیشرفت و توفیق میسر نمی گردید جز با دغدغه مندی مدیران سخت کوش و تلاشگراستان.

صیدلو ورود یک معلم به سیستم آموزش و پرورش را بسیار حساس دانست و افزود :سرنوشت دانش آموزان به معلمین با صلاحیت و کاردان گره خورده و لذا باید در انتخاب معلم بسیار دقیق و با ظرافت عمل کرد تا دانش آموزان در این زمینه آسیب نبینند.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه عملکرد ما به عنوان یک نهاد فرهنگی بسیار بزرگ و حساس در کشور کاملاً قابل توجه است ،تصریح کرد: باید به شدت از خود مراقبت کنیم تا خدای نکرده از روی غفلت و ناآگاهی مشکلی در سیستم و نظام تعلیم و تربیت کشور ایجاد نکرده و خللی در این مسیر وارد نکنیم .

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران با اشاره به فراهم بودن شرایط ورود یک هزار و ششصد نیرو از استانهای دیگر به این استان تاکید کرد: باید با بررسی صلاحیت‌های لازم و تخصص‌های علمی و کاربردی کسانی را انتخاب نمود که بتوانند به نظام تعلیم و تربیت کشور خدمت کنند و از حضور افراد ناکارآمد در آموزش و پرورش جداً خودداری کرد.

صیدلو با اشاره به اینکه آموزش و پرورش به هیچ وجه نباید در مسیر سیاست‌بازی قرار گیرد، خاطرنشان کرد: هدف اصلی آموزش و پرورش، تعلیم و تربیت صحیح فرزندان این سرزمین است و در این مسیر از هیچ تلاشی نباید دریغ کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار