کارگاه‌های فعال صنایع دستی گواهی کیفیت کارگاه دریافت می‌کنند

اردبیل (پانا) - ‌معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل گفت: کارگاه‌های فعال صنایع دستی گواهی کیفیت کارگاه دریافت خواهند کرد.

کد مطلب: ۹۵۹۱۴۲
لینک کوتاه کپی شد
کارگاه‌های فعال صنایع دستی گواهی کیفیت کارگاه دریافت می‌کنند

ملکه گلمغانی زاده در جلسه بررسی مسائل و برنامه‌ های ادارات میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان‌ های استان اردبیل، گفت: با ارزیابی‌هایی که توسط کارشناسان معاونت صنایع دستی انجام می گیرد، کارگاه‌های فعال صنایع دستی در استان اردبیل گواهی کیفیت کارگاه دریافت خواهند کرد.

او با اشاره به شعار سال"رونق تولید" و چشم‌انداز تعریف شده از سوی استاندار اردبیل مبنی بر تحقق ۲۰ هزار شغل، افزود: توجه به رونق صنایع دستی در سطح استان و ایجاد اشتغال در تمام سطوح باید مد نظر قرار گیرد.

‌معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان با اشاره به ثبت جهانی ورنی مغان و سطح بالای صنایع دستی استان در کیفیت بافت و ویژگی‌های طراحی، تاکید کرد: اقدامات مناسبی در راستای معرفی، تبلیغ و ارائه هرچه بهتر این مصنوعات انجام شده است.

گلمغانی زاده بیان داشت: سعی ما ایجاد اشتغال پایدار در حوزه صنایع دستی است که امیدورایم با برنامه ریزی های انجام شده به این مهم دست پیدا کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار