استانداردهای مراکز درمان ناباروری در سطح کشور تدوین می‌شود

اردبیل (پانا) - مسئول تیم ارزیاب مراکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی کشور با اشاره به برنامه مدیریت کیفیت در مراکز درمان ناباروری گفت: این برنامه شامل یک سری اقدامات مدیریتی در راستای بهبود استانداردهای مراکز درمان ناباروری است.

کد مطلب: ۹۵۹۱۲۷
لینک کوتاه کپی شد
استانداردهای مراکز درمان ناباروری در سطح کشور تدوین می‌شود

علی صادقی تبار در دیدار با رئیس جهاد دانشگاهی اردبیل با اشاره به برنامه مدیریت کیفیت در مراکز درمان ناباروری اظهار داشت: این برنامه شامل یک سری اقدامات مدیریتی در راستای بهبود استانداردهای مراکز درمان ناباروری است.

او اظهار‌ کرد: هدف از این بازدید آشنایی، ارزیابی فعالیت‌ها و تبادل تجربیات بین مراکز درمان ناباروری است تا نسبت به کیفیت روند فعالیت‌های آن‌ها اطمینان حاصل شود.

مسئول تیم ارزیاب مراکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی کشور بیان کرد: با توجه به پیشتاز بودن جهاد دانشگاهی در حوزه درمان ناباروری در کشور باید تلاش شود مراکز درمان ناباروری وابسته به این نهاد به وظایف خود به خوبی عمل و طبق استانداردهای جهانی خدمات خود را ارائه کنند.

صادقی‌تبار تصریح کرد: از آنجا که تمام فعالیت‌های جهاد دانشگاهی با در نظر گرفتن اعتبار و جایگاه این نهاد در سراسر کشور انجام می‌شود لذا برای تحقق این مهم در حوزه درمان ناباروری لازم است هماهنگی بیشتری بین مراکز صورت گیرد و واحدهای جهاد دانشگاهی در جهت استاندارد شدن و ارائه خدمات با کیفیت مناسب، هدفمند عمل کنند.

او بیان کرد: خوشبختانه میزان موفقیت درمان زوجین در مرکز درمان ناباروری قفقاز با توجه به میزان فعالیت آنها در استان اردبیل مناسب و قابل قبول است.

ادامه داد: باید برای خدمات‌رسانی بهتر و افزایش تعداد مراجعه‌کنندگان به این مرکز، اقدامات و همکاری‌های لازم از سوی متولیان در جهت توسعه فضای فیزیکی انجام گیرد.

تیم ارزیابی مراکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی کشور از تمام بخش‌های مرکز درمان ناباروری قفقاز جهاد دانشگاهی استان اردبیل بازدید و روند فعالیت‌های این مرکز را ارزیابی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار