تربیت شاد کودکان گامی برای ساختن آینده است

اردبیل (پانا) - استاندار اردبیل گفت: تربیت کودکان و اجرای برنامه های شاد و با نشاط برای آنان انگیزه رشد و بلوغ فکری و اجتماعی را در آنان بالا می برد.

کد مطلب: ۹۵۹۱۱۵
لینک کوتاه کپی شد
تربیت شاد کودکان گامی برای ساختن آینده است

اکبر بهنام جو در جریان بازدید از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به مناسبت هفته کودک تصریح کرد: وظیفه اولیا و مسوولان اجتماعی حوزه کودک تنها برآوردن نیازهای معیشتی کودکان نیست و باید برای تغذیه روحی و فکری آنان نیز تمهیداتی اندیشیده شود.
او افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در راستای تغذیه فرهنگی کودکان تشکیل شده و باید در راستای رشد بلوغ اجتماعی و فرهنگی کودکان تلاش کند.
استاندار اردبیل ادامه داد : کانون در راستای اهداف خود در استان مناسب عمل کرده و امید است در آینده نیز با برنامه ریزی برای اجرای برنامه های شاد و آموزنده کودکان بیشتری را در این مجموعه گرد آورد.
بهنام جو بیان کرد: حضور کودکان در این مجموعه جرقه شناسایی استعدادهای آنان در زمینه های مختلف فرهنگی ، علمی ، ورزشی و هنری بوده و باید حوزه های مختلف اجتماعی از این بخش حمایت کنند.
او همچنین از بخش های مختلف کانون اعم از سالن قصه گویی ، کتابخانه و فضای اداری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بازدید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار