جلسه سرویس دانش آموزی منطقه۹ برگزار شد

تهران (پانا) - جلسه تبیین و تشریح شیوه نامه، نظارت و توجیه قرارداد سرویس دانش آموزی مدارس با حضور مدیر منطقه، معاون پشتیبانی و مالی، کارشناس مسئول انجمن اولیاء و مربیان، مسئول سازمان دانش‌آموزی و مدیران مدارس دارای سرویس دانش‌آموزی در محل اتاق شورای اداره برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۹۱۰۴
لینک کوتاه کپی شد
جلسه سرویس دانش آموزی منطقه۹ برگزار شد


به گزارش کارشناس روابط عمومی و اطلاع رسانی منطقه۹، محسن محسنی نسب، مدیر منطقه ضمن خیر مقدم به مدیران، از عملکرد خوب آنها در پروژه مهرو بازگشائی مدارس تقدیر نمود.وی با توجه نزدیک شدن ایام اربعین حسینی، از همکارانی که توفیق حضور در پیاده روی اربعین که نشانگر بروز شور و شعور حسینی در سطح بین المللی است را دارند، خواست با مغتنم شمردن این فرصت ارزشمند دعاگو و نائب الزیاره مشتاقان باشند.مدیر منطقه در بخش دیگری از سخنان خود با استناد به آئین نامه اجرائی حمل و نقل دانش‌آموزان مدارس بر اجرای دقیق و صحیح شیوه‌نامه اجرای سرویس دانش‌آموزی مدارس تاکید کرد.

همچنین سهیلی، معاون پشتیبانی و مالی منطقه با مهم دانستن تنظیم قرارداد و اشاره به مباحث حقوقی موجود در آن، به تشریح نحوه تتظیم و انعقاد قرارداد فی مابین مدرسه و پیمانکار سرویس مدارس پرداخت و بمنظور پیشگیری از به وجود آمدن مشکلات حقوقی احتمالی خواستار دقت کافی در تنظیم قرارداد شد.

بنابراین گزارش جدائی کارشناس مسئول انجمن اولیاء و مربیان به ارائه توضیحات مرتبط با شیوه‌نامه ثبت نام الکترونیک و بیان کلیات سرویس حمل و نقل دانش‌آموزی پرداخت.

سپس نورمحمدیان مسئول سازمان دانش‌آموزی در سخنانی کوتاه با اشاره به واگذاری وظیفه نظارت بر اجرای قراردادها به سازمان دانش‌آموزی، توضیحاتی پیرامون سامانه نظارت و چگونگی نظارت سازمان دانش آموزی بر اجرای قرارداد منعقد شده فی مابین مدرسه و پیمانکار ارائه داد و خواستار همکاری و همیاری مدیران مدارس به منظور اجرای بهتر شیوه‌نامه اجرائی سرویس دانش‌آموزی مدارس شد.

در پایان مدیران مدارس دارای سرویس دانش‌آموزی در مورد شیوه‌نامه مذکور و مشکلات موجود در خصوص سرویس مدارس به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار