رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه شبانکاره :

حضور راهنمایی و رانندگی به ارائه سرویس دهی بهتر کمک موثری می کند

شبانکاره،بوشهر(پانا)_ جلسه هماهنگی نظارت وکنترل سرویس مدارس با حضور مسئول راهنمایی و رانندگی شهر شبانکاره وشورای معاونین در آموزش وپرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۹۰۸۵
لینک کوتاه کپی شد
حضور راهنمایی و رانندگی به ارائه سرویس دهی بهتر کمک موثری می کند

رئیس اداره آموزش پرورش شبانکاره گفت : راهنمایی و رانندگی مجموعه ای پرتلاش است که نظم وانظباط ترافیکی جاصل زحمات شبانه روزی پرسنل خستگی ناپذیر این مجموعه مقدس است.

هوشنگ عباسی با اشاره به فرا رسیدن ماه مهر و آغاز سال تحصیلی ابراز داشت: مطمئن هستیم که حضور راهنمایی و رانندگی می تواند به ایجاد نظم ترافیکی و ارائه سرویس دهی بهتر به دانش آموزان کمک شایان و موثری کند.

وی همچنین بیان داشت: ما مدیران را موظف نموده ایم تا برای سرویس مدارس خود با اخذ تصویر از مدارک خودرو وراننده تشکیل پرونده بدهند و کدی را برای هر کدام ازخودرو های مربوطه صادر نمایند که روی شیشه خودرو نصب نمایند تا خودرو ویژه سرویس دهی قابل شناسایی باشد.

وی در ادامه اذعان داشت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در آینده ای نزدیک از پرونده سرویس مدارس بازدید به عمل خواهد آمد.

سپس مسئول راهنمایی و رانندگی شبانکاره تاکید کرد: حفظ سلامتی دانش آموزان ایجاب می کند تا رانندگان محترم از سلامتی خودرو اطمینان کامل داشته باشند.

حسینی در این مورد به این نکات اشاره کرد: سالم بودن قفل درب خودرو و ترمزها از مهمترین موارد به این منظور می باشد.

همچنین وی بیان داشت: رعایت قوانین توسط رانندگان سرویس مدارس و عدم رانندگی دانش آموزان با موتور سیکلت حساسیت ویژه ای دارد که در سطح شهر پیگیری و در صورت عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی اعمال قانون خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار