استاندار کرمانشاه:

اجرای تلی کابین کرمانشاه یکی از مطالبات جدی مردم است

کرمانشاه (پانا) - استاندار کرمانشاه گفت: اجرای پروژه تلی کابین کرمانشاه یکی از مطالبات جدی مردم است که باید با جدیت از سوی شهرداری کرمانشاه پیگیری و دنبال شود.

کد مطلب: ۹۵۹۰۷۵
لینک کوتاه کپی شد
اجرای تلی کابین کرمانشاه یکی از مطالبات جدی مردم است

هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه امروز در جلسه ستاد مقاومتی استان اظهار داشت: یکی از مطالبات جدی مردم کرمانشاه اجرای پروژه تلی کابین است و اجرای آن در راستای توسعه گردشگری، یک کار بسیار ارزشمند و ضروری است.

وی با اشاره به ظرفیت های لازم برای استفاده از این طرح گردشگری در استان بیان داشت: اجرای این پروژه علاوه بر اینکه برای مردم استان یک زمینه گردشگری فراهم می کند انگیزه کافی استفاده از آن در استان های همجوار نیز وجود دارد لذا بازار بسیار مناسبی برای استفاده از این طرح در کرمانشاه وجود دارد.

مقام ارشد استان با اشاره به پیگیری های فراوان برای اجرا و واگذاری آن به بخش خصوصی اظهار داشت: طی چند مدت گذشته پیگیری های خوبی با بانک ملل به عنوان بخش خصوصی برای اجرای این پروژه صورت گرفت و حتی این بانک نیز قول داد که حتی بدون یک ریال تسهیلات طی مدت یک سال اجرای تلی کابین کرمانشاه را به اتمام برساند اما شهرداری کرمانشاه تمایل خود را برای اجرای این پروژه اعلام کرد و ما از این تمایل و زمینه کاری در شهرداری کرمانشاه استقبال کردیم و اجرای آن را به شهرداری واگذار کردیم.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: از شهرداری کرمانشاه می خواهیم که طی مدت یک سال اجرای این پروژه را به اتمام برساند اما اگر بخواهد تعلل ایجاد کند، بانک ملل به عنوان بخش خصوصی آماده اجرای آن است لذا هیچ تعلل و کوتاهی را در اجرای این پروژه نمی پذیریم.

وی از شهرداری کرمانشاه خواست که برنامه زمانبندی اجرای این پروژه را هر چه سریعتر ارائه کند.

بازوند گفت: اجرای پروژه تلی کابین کرمانشاه بیش از 20 سال است که با مشکلات همراه بوده لذا ما از هر گونه کمک و اقدام برای اجرای آن دریغ نخواهیم کرد.

وی بیان داشت: شهرداری کرمانشاه باید طی 6 ماه باقی مانده سال اقدام به خرید تجهیزات و وسایل مورد نیاز نماید و همچنین با تمامی توان به دنبال اجرای پروژه و احداث امکانات مورد نیاز باشد.

استاندار کرمانشاه همچنین خواستار تسریع در اجرای احداث دریاچه مصنوعی چم بشیر و انتقال مشاغل مزاحم به بیرون شهر کرمانشاه شد و از تمامی دستگاه های ذیربط خواست که شهرداری کرمانشاه را در اجرای برنامه های خود همکاری و حمایت نمایند.

این مقام مسؤول اظهار کرد: خوشبختانه پروژه های خوبی به معنای اقتصاد مقاومتی توسط شهرداری کرمانشاه در دست اجرا است که این پروژه ها برای شهر کرمانشاه می توانند بسیار اثرگذار باشند.

وی همچنین با اشاره به عدم ساخت چندین ساله ساختمان پارک علم و فنآوری گفت: نمای این ساختمان برای شهر کرمانشاه چهره نازیبایی ایجاد کرده که متولیان موضوع باید هر چه سریعتر طبق برنامه زمانبندی نسبت به اجرای این پروژه اقدام کنند و لازم است که این پروژه در جلسه اقتصاد مقاومتی استان مورد پیگیری قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار