کمک 72 میلیارد ریالی مردم آذربایجان شرقی به جشن عاطفه ها

تبریز (پانا) - معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی از کمک 72 میلیارد ریالی مردم استان به جشن عاطفه ها خبر داد.

کد مطلب: ۹۵۹۰۶۹
لینک کوتاه کپی شد
کمک 72 میلیارد ریالی مردم  آذربایجان شرقی به جشن عاطفه ها

یونس فاتح با اشاره به کمک ۷۲ میلیارد ریالی مردم استان به جشن عاطفه ها جهت تامین هزینه های تحصیلی دانش آموزان نیازمند، گفت: از همراهی مردم خیر و نیک اندیش استان با کمیته امداد جهت یاری به محرومین قدردانی می کنم.

وی ادامه داد: کمک های نقدی و غیرنقدی مردم استان در جشن عاطفه ها نسبت به سال گذشته رشد ۵۸ درصدی داشته و رتبه دوم کشوری در کمک های مردمی را کسب کرده ایم.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی در ادامه به رشد 142 درصدی کمک های نقدی در جشن عاطفه ها اشاره کرده و گفت: مردم نیکوکار استان بیش از 5 میلیارد ریال کمک نقدی به دانش آموزان نیازمند کردند که از این حیث در رتبه پنجم کشوری قرار داریم.

وی خاطر نشان کرد: بیش از 14500 دانش آموز در سراسر استان تحت حمایت کمیته امداد هستند که از خدمات آموزشی، اردویی و فرهنگی این نهاد بهره مند می شوند.

فاتح یادآور شد: مردم خیر استان می توانند کمک های خود به دانش آموزان نیازمند را با شماره گیری کد #041*8877* از طریق تلفن همراه خود پرداخت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار