وقتی «التون جان» مچ ملکه الیزابت را در حال سیلی زدن به خواهرزاده‌اش می‌گیرد

خاطره جالب خواننده انگلیسی از نزاع دو بازیگر بر سر همسر ولیعهد

تهران (پانا) - «التون جان» خواننده و موزیسین انگلیسی ادعا می‌کند ملکه الیزابت را دیده است که به صورت خواهرزاده‌اش سیلی می‌زد.

کد مطلب: ۹۵۹۰۴۸
لینک کوتاه کپی شد
وقتی «التون جان» مچ ملکه الیزابت را در حال سیلی زدن به خواهرزاده‌اش می‌گیرد

التون جان در کتاب زندگی‌نامه خود فاش کرد که ملکه بریتانیا را در یک میهمانی در حال سیلی زدن دوستانه به صورت خواهرزاده‌اش «ویسکونت لینلی» دیده است.

این خواننده ادعا می‌کند ملکه به پسر شاهزاده مارگارت می‌گفت: «با من بحث نکن، من ملکه‌ام!»

در گزیده‌ای که از زندگی‌نامه جدید خود به نام «من» در میل آنلاین منتشر شده است می‌نویسد: «گرچه تصویری که از ملکه الیزابت در افکار عمومی وجود دارد آدمی کاملا خشک و جدی است، اما او در زندگی شخصی می‌تواند زن بسیار شوخ و بامزه‌ای باشد.»

التون جان و ملکه الیزابت

او می‌نویسد: «ملکه را دیدم که به ویسکونت لینلی نزدیک شد و از او خواست به اتاق خواهر کوچکش، که مریض بود، برود و از او مواظبت کند. وقتی پسر تلاش کرد از زیر این کار دربرود، ملکه به آرامی به صورتش سیلی می‌زد و می‌گفت: «با (سیلی) من (سیلی) بحث (سیلی) نکن! (سیلی) من (سیلی) ملکه (سیلی) هستم!»»

جان اضافه می‌کند: «به نظر می‌رسید که داشت سربه‌سرش می‌گذاشت. ملکه چشمش به من افتاد که به او خیره شده بودم. چشمکی به من زد و دور شد.»

التون جان همچنین در این کتاب ادعا می‌کند که شاهد دعوای «ریچارد گیر» و «سیلوستر استالونه» بر سر پرنسس «دایانا» همسر فقید ولیعهد بریتانیا بوده است.

استالونه- دایانا - ریچارد گیر

او خاطره موردنظر را صحنه‌ای خارق‌العاده توصیف می‌کند و توضیح می‌دهد که در آن زمان دایانا و چالرز (فرزند ارشد ملکه الیزابت و ولیعهد انگلستان) در آستانه جدایی بودند و دایانا رابطه دوستانه خوبی با ریچارد گیر (بازیگر امریکایی) آغاز کرده بود.

جان ادعا می‌کند همسرش در راهرو دیده است که «استالونه» و «گیر» بر سر دایانا با مشت به جان یکدیگر افتاده بودند که در نهایت این مبارزه به نفع «ریچارد گیر» خاتمه یافت و «استالونه» از میدان به در شد!

اتوبیوگرافی التون جان به نام «من» (ME) اکتبر امسال توسط انتشارات مک میلان منتشر شد.

مترجم: عاطفه بزرگ‌نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار