برگزاری جلسه هماهنگی همایش سراسری «پنجه های کارآمد ،سرباز ماهر»

تهران (پانا) - با حضور آذر کیش، مدیر کل دفتر کاردانش و پانته آ درّی، معاون آموزش متوسطه و بهارلو، معاون پشتیبانی اداره کل شهر تهران مقدمات برگزاری همایش ملی با همکاری وزارت آموزش و پرورش و ستاد کل نیروهای مسلح برنامه ریزی شد.

کد مطلب: ۹۵۹۰۳۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه هماهنگی همایش سراسری «پنجه های کارآمد ،سرباز ماهر»

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران ، جلسه هماهنگی برگزاری همایش سراسری " پنجه های کارآمد- سرباز ماهر" با حضور آذر کیش مدیر کل دفتر کاردانش دفتر وزارتی ،درّی معاون آموزش متوسطه ،بهارلو معاون پشتیبانی اداره کل به همراه همکاران دفتر وزارتی و روسای اداره های فنی و حرفه ای و کاردانش - بودجه و تدارکات اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران در دفتر معاونت پشتیبانی برگزار شد.

در این نشست آذر کیش ضمن تاکید بر اهمیت آموزش های مهارتی جهت سربازان و فرصت ایجاد شده برای مهارت آموزی ، اقدامات قرارگاه در مورد مهارت آموزی پیش از خدمت و افزایش جذابیت و نشاط خدمت وظیفه عمومی از طریق ترویج مهارت آموزی در بین مشمولان را بسیار مهم برشمرد.

در ادامه درّی معاون آموزش متوسطه ضمن تشکر از حضور میهمانان در خصوص اجرای همایش گفت : برگزاری این همایش با توجه به برنامه عملیاتی مبتنی بر سند در دوره متوسطه و توجه ویژه به آموزش های مهارتی در دوره اول متوسطه از قبیل ایران مهارت ،برنامه ویژه مدرسه ، بخشی از نوجوان خوارزمی و در دوره دوم متوسطه با رویکرد ترویج فرهنگ کارآفرینی از اهمیت به سزایی برخوردار است .

در پایان بهارلو معاون پشتیبانی اداره کل از حضور فعال همکاران در این جلسه تقدیر نموده و گفت: این نشست بایستی کیفیت خوبی برگزار شودو به نوعی آموزش و پرورش دراین همایش در معرض نگاه همگان قرار خواهد گرفت.

لازم به توضیح است این همایش سراسری پنجه های کارآمد - سرباز ماهر در آبان ماه در شهر تهران با حضور مسئولان وزارت آموزش و پرورش ،فرماندهی کل ستاد نیروهای مسلح و تعدادی از دانش آموزان برتر برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار