انگیزه‌ای مرموز در ربودن یازدهمین فرزند مرد 2 زنه

تهران (پانا) - پلیس پایتخت در جست‌وجوی مرد جوانی است که پسر چهار ساله را که یازدهمین فرزند خانواده‌ای بود، ربوده است. پسر خردسال بعداز 72 ساعت گروگانگیری، از اسارتگاه آدم‌ربا رها و از سوی مرد رهگذری در خیابان پیدا و تحویل شیرخوارگاه شد.

کد مطلب: ۹۵۸۹۹۲
لینک کوتاه کپی شد
انگیزه‌ای مرموز در ربودن یازدهمین فرزند مرد 2 زنه

به‌گزارش جام‌جم، دهم مهر امسال مرد میانسال با حضور در شعبه نهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران از ربوده شدن پسر چهار ساله همسردومش در حوالی عبدل‌آباد پایتخت خبر داد. همزمان با تشکیل پرونده قضایی با دستور بازپرس سهرابی، پرونده‌ای تشکیل شد و برای ادامه تحقیقات دردستور کار ماموران اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

در این مرحله پدر پسر ربوده شده به افسر تحقیق گفت: در زمینه تعمیرات کالاهای برقی و الکترونیکی فعالیت دارم.
دو همسر دارم و از همسرانم یازده فرزند پسر و دختر دارم که پسرم احسان چهار ساله آخرین فرزندم و پسر همسر دومم است. بعدازظهر نهم مهر امسال پسرم برای بازی با پسران همسایه از خانه‌مان در جنوب تهران بیرون رفت و دیگر بازنگشت. زمانی‌که غیبت او طولانی شد و به خیابان رفتم متوجه شدم که بچه‌های محل به خانه‌هایشان بازگشته‌اند و خبری از پسرم نیست.

او افزود: هر چه اطراف را جست‌وجو کردم ردی از فرزندم به دست نیاوردم. برای یافتن او سراغ بچه‌های همسایه‌ رفتم که آنها به من گفتند، مرد جوانی که مدعی بوده عموی فرزندم است دست او را گرفته و با خود برده است. بعد از همین ماجرا بود که دوربین‌های مداربسته مغازه‌های اطراف خانه‌مان را بازبینی کردیم که دیدیم مردی دست پسرم را گرفته تا سر کوچه برده و بعد از آن محله را ترک کرده‌اند و دیگر از آن دو خبری نشده است.
گمان می‌کنم همین مرد پسرم را ربوده، اما نمی‌دانم چرا او ربوده شده است. من و خانواده‌ام با کسی اختلاف و درگیری نداشتیم و حتی بدهی مالی به فردی نداشتم که انگیزه‌ای برای ربودن فرزندم باشد.

ماموران با اطلاعاتی که از او به‌دست آوردند، جست‌وجو برای یافتن مرد کودک ربا را آغاز کردند. این در حالی بود که زنی به یکی از کلانتری‌های تهران رفت و اطلاع داد که ساعت 17 و 30 دقیقه همان روز زمانی‌که برای خرید به میوه تره‌بار حوالی عبدل‌آباد تهران رفته، مردی حدود 25 ساله را دیده که دست پسر خردسالی را به‌دست داشته و کشان‌کشان با خود از میوه تره‌بار بیرون می‌برده و زمانی‌که به این رفتار مرد غریبه اعتراض کرده او مدعی بوده که او پسرش است و چون او بیمار شده در حال انتقال او به مطب پزشک است که فرزندش مقاومت می‌کند. بعد او را سوار خودرویی کرده و از محل دور شده است.
در جریان تحقیقات از این زن معلوم شد که پسر خردسال دچار معلولیت از ناحیه یکی از پاهایش بوده است. زمانی‌که او اطلاعات و مشخصات پسر ربوده شده و آن مرد آدم‌ربا را در اختیار پلیس قرار داد معلوم شد که این کودک همان احسان بوده و مرد جوان همان آدم‌ربایی بوده که پلیس تصویرش را به‌دست آورده است. با مشخص شدن این موضوع روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد.

جست‌وجوهای پلیسی برای یافتن متهم به کودک‌ربایی و نجات پسر خردسال از اسارتگاه او ادامه داشت تا این‌که با گذشت سه روز از ماجرای این کودک‌ربایی، یکی از مسؤولان شیرخوارگاه آمنه تهران با پلیس تماس گرفت و خبر داد که ساعاتی پیش فرد رهگذری در یکی از محله‌های پایتخت کودک رها شده‌ای را یافته و چون والدینش را پیدا نکرده او را تحویل شیرخوارگاه داده است.
ماموران برای بررسی موضوع به شیرخوارگاه رفتند و بعد از دیدن کودک چهار ساله متوجه شدند او همان احسان است. همزمان با مشخص شدن هویت این کودک او دیروز ـ شنبه- تحویل والدینش شد. این در حالی است که تحقیقات پلیسی برای یافتن مرد آدم‌ربا همچنان در اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران ادامه دارد تا با دستگیری او مشخص شود که مرد آدم‌ربا هدفش از این کار چه بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار