مدیرکل حمل‌ونقل جاده‌ای استان خبر داد:

آمادگی ناوگان حمل‌ونقل استان سمنان برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین

سمنان (پانا) - مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان از آمادگی و به‌کارگیری کامل تمام امکانات استان سمنان از آمادگی و به‌کارگیری کامل تمام امکانات راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی خبر داد.

کد مطلب: ۹۵۸۹۷۳
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی ناوگان حمل‌ونقل استان سمنان برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین

احسان منصورکیایی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان گفت: اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان با مشارکت گسترده شاغلان حمل‌ونقل جاده‌ای استان حضوری فعال در ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی خواهد داشت.

رئیس کمیته حمل‌ونقل و سوخت ستاد اربعین حسینی در استان سمنان ضمن اشاره به تشکیل کمیته حمل‌ونقل و سوخت افزود: تشکیل این کمیته بستری مناسب برای پیشبرد هر چه بهتر برنامه‌های اجرایی مراسم بوده و از آنجایی که استان اخلاق‌محور سمنان میزبان عبوری زوار استان‌های شرقی و شمالی بوده، امیدواریم با تمسک جستن به راه و کلام امام حسین(ع) با آمادگی هر چه بیشتر گروه‌های امدادی و نظارتی بتوانیم خدمات شایسته‌ای را به زائران ارائه کنیم.

منصورکیایی با تأکید بر آمادگی ناوگان حمل‌ونقل مسافری استان برای ارائه خدمات به زائران افزود: تمام ظرفیت ناوگان مسافربری جاده‌ای استان با کمترین هزینه برای اعزام زائران اختصاص یافته و تمهیدات برای تردد ایمن زائران اربعین حسینی انجام شده است.

وی ضمن تشکر از اقدامات ارزنده ستاد هماهنگی مراسم اربعین استان گفت: به‌منظور بررسی وضع ایمنی ناوگان مسافری استان، بازدیدهای مشترک با هماهنگی پلیس راه استان از ناوگان اعزامی به عتبات عالیات اعم از باری و مسافری انجام و نکات لازم به رانندگان و مدیران فنی شرکت‌های حمل‌ونقل کالا و مسافر برای رعایت موارد مرتبط با ایمنی و حمل‌ونقلی قبل از سفر انجام خواهد شد تا زائران عتبات عالیات با خاطری آسوده مسافرت کنند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان افزود: در ایام اربعین سال جاری با توجه به روند سفرهای انجام شده طی سال‌های گذشته، به دلیل تقاضای بالای زائران در دوره اوج بازگشت و همچنین تعداد مسیرهای محدود بازگشت از مرز مهران به‌منظور جلوگیری از بروز بحران و مدیریت سفرهای بازگشت زائران بر اساس شیوه‌نامه ابلاغی خدمات‌رسانی به زائران بر اساس طرح پس‌کرانه اجرا خواهد شد.

منصورکیایی ادامه داد: بر این اساس سفر هم استانی‌های سمنانی که مرز مهران را برای بازگشت از 24 تا 29 مهرماه انتخاب می‌کنند، دو مرحله‌ای بوده و ابتدا از مرز مهران به شهر کرمانشاه منتقل شده و از آنجا به استان سمنان عزیمت می‌کنند.

وی گفت: به‌منظور ارائه خدمات بهینه به زائران، تمام مجتمع‌های خدماتی رفاهی در محورهای استان آماده ارائه خدمات به هم‌وطنان خواهند بود و عملکرد آنها توسط تیم‌های نظارتی اداره کل بررسی و بازدید خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان افزود: تمام امکانات حوزه راهداری شامل، ماشین‌آلات سبک و سنگین، راهدارخانه‌های موجود در محورهای استان آماده ارائه خدمات به زائران حرم حسینی خواهند بود.

منصورکیایی گفت: سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۴۳ آماده دریافت نظرات، انتقادات، پیشنهادها و شکایات مردمی و سامانه پیامکی 30007070 آماده دریافت انتقادات و شکایت‌های مسافران از وضعیت نمازخانه‌ها، مساجد و مجتمع‌های خدماتی رفاهی است. همچنین مسافران می‌توانند هرگونه شکایت خود را از طریق سامانه ۱۴۱ به اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اطلاع دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار