رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان خبر داد:

کسب رتبه‌ اول کشوری توسط پیشتازان استان سمنان

سمنان (پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان از کسب مقام اول کشوری توسط پسران پیشتاز استان در نهمین دوره اردوی ملی خبر داد.

کد مطلب: ۹۵۸۹۶۱
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه‌ اول کشوری توسط پیشتازان استان سمنان

اسحاق اکبری خاطرنشان کرد: بر اساس نامه 124034/540 مورخ 9/7/98 سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران، گروه 21 نفره پسران پیشتاز استان سمنان در نهمین دوره اردوی ملی در بخش تخصصی تیمی صف جمع، مقام اول کشوری را کسب نمود.

وی افزود: نهمین دوره اردوی ملی پسران پیشتاز با حضور پیشتازان 32 استان کشور از 25 ام تا 28 ام مرداد98 در اردوگاه شهید رجایی باغرود نیشابور برگزار شد.

رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان افزود: نهمین اردوی ملی اعضاء با عنوان جشنواره مهارت‌های تشکیلاتی با حضور 700 نفر از اعضا و مربیان همراه (هر دو جنسیت) تابستان امسال در اردوگاه فرهنگی تربیتی شهید باهنر تهران برای دختران و اردوگاه شهید رجایی باغرود نیشابور برای پسران برگزار شد.

اکبری اظهار کرد: در این جشنواره، دانش آموزان پیشتاز آموخته های خود را در مهارت های صف جمع، مخابره، امداد، فریادهای شادی، کار با چوب و طناب، رژه، پروژه و چادر زنی به نمایش گذاشته و با دانش آموزان سایر استان ها به رقابت پرداختند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های ارزشمند مربیان و اعضای سازمان دانش آموزی استان سمنان بیان کرد: خوشبختانه با برنامه ریزی و تلاشهای شبانه روزی مجموعه سازمان دانش آموزی استان و آموزش های اصولی و نظام مند مربیان استان در طول سال تحصیلی، شاهد درخشش دانش آموزان استان در حوزه کشوری هستیم.

رئیس سازمان دانش آموزی استان تصریح کرد: در این جشنواره، پیشتازان سراسر کشور در سه رشته تخصصی تیمی کار با چوب و طناب، امداد و نجات و اطفاء حریق، جهت یابی و نقشه خوانی و چهار رشته گروهی پروژه سنگین، چادرزنی، فریادهای شادی، نغمه های اردویی و بازی های بومی و محلی، صف جمع و رژه به رقابت پرداختند که پسران پیشتاز استان سمنان موفق به کسب مقام اول کشوری در حوزه صف جمع شدند.

اکبری، از تمامی افراد و نهادهایی که در موفقیت پسران پیشتاز نقش داشته اند، اعم از مسئولان، مدرسین و مربیان پیشتاز، پیشتازان و خانواده آن ها تشکر و قدردانی نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار