در گفت‌وگو با پانا

ستار همدانی: استقلال هنوز به وحدت تاکتیکی نرسیده اما هفته به هفته بهتر می‌شود

محرومیت تماشاگران فشار را از روی استقلال کم کرد

تهران (پانا) – کاپیتان و مربی سابق استقلال معتقد است شاگردان آندره‌آ استراماچونی توانایی این را دارند که به جایگاه بهتری در لیگ برتر دست یابند.

کد مطلب: ۹۵۸۹۳۱
لینک کوتاه کپی شد
ستار همدانی: استقلال هنوز به وحدت تاکتیکی نرسیده اما هفته به هفته بهتر می‌شود

ستار همدانی در گفت‌وگو با خبرنگار پانا درباره وضعیت استقلال پس از گذشت شش هفته از لیگ برتر گفت: «خیلی خوشحالم که بالاخره بعد از پنج هفته استقلال توانست به اولین پیروزی خود برسد تا کمی از نظر روحی و روانی وضع بهتری پیدا کند. استقلال هفته به هفته در حال بهتر شدن است و همیشه گفته‌ام که این تیم توانایی بالایی دارد و باید حمایت شود.»

کاپیتان اسبق استقلال تهران ادامه داد: «البته نقش مدیریت استقلال به مراتب در بهبود اوضاع خیلی مؤثر است. این تیم هنوز به اتحاد تاکتیکی نرسیده و رسیدن به آن زمان‌بر است.»

پیشکسوت استقلال با بیان اینکه این تیم در دقایق حساس نمی‌تواند عملکرد خوبی داشته باشد، اظهار کرد: «پنج دقیقه ابتدایی و پنج دقیقه انتهایی نیمه‌های اول و دوم دقایق حساس یک بازی هستند و استقلال هنوز در این لحظات مشکل دارد و گل دریافت می‌کند، این نشان می‌دهد این تیم تمرکز لازم را ندارد‌ و باید روی این موضوع کار کنند.»

همدانی در مورد محرومیت هواداران استقلال از حضور در ورزشگاه در دیدار هفته ششم مقابل گل گهر سیرجان گفت: «فوتبال بدون تماشاگر لذت‌بخش نیست و حضور آنها باعث جذابیت یک بازی فوتبال می‌شود. اما فکر می‌کنم در وضع فعلی استقلال، نبود تماشاگران در ورزشگاه اجازه داد که فشار از روی بازیکنان کاسته شود و بتوانند نتیجه را حفظ کنند.»

مربی سابق استقلال در پایان در مورد حضور یک مهاجم جدید در ترکیب این تیم عنوان کرد: «استقلال فاقد تمام‌کننده است و نیاز به یک مهاجم تمام‌عیار دارد. مصدومیت شیخ دیاباته یک بدشانسی برای استقلال بوده است و حالا باید کسی به ترکیب تیم اضافه شود تا بتواند از موقعیت‌های مختلف بهترین بهره را ببرد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار