برگزاری جلسه شورای اداری آموزش و پرورش کلات

کلات(پانا)-هفتمین جلسه شورای اداری آموزش و پرورش شهرستان کلات با حضور مدیریت اداره،معاونین و کارشناسان اداری برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۸۹۲۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه شورای اداری آموزش و پرورش کلات

در ابتدای جلسه هر کدام از معاونین و کارشناسان به ارائه گزارش عملکرد سه ماهه در حوزه های مربوط به خود پرداختند

در ادامه جلسه رمضان پروانه رئیس اداره آموزش و پرورش کلات ضمن عرض خداقوت به همکاران اداری و جمع بندی مطالب، بیان کرد: همه ی ما در مجموعه اداری آموزش و پرورش یک تیم هستیم و یک هدف را دنبال می کنیم ، وقتی مسئولیتی را قبول می کنیم باید منافع آموزش و پرورش و در راس آن امورات دانش آموزان شهرستان را مد نظر قرار دهیم .

وی افزود: انتظاری که از همکارانمان داریم این است که هر کسی ،در هر حوزه ای مشغول به فعالیت است باید برای پیشبرد اهداف این دستگاه با دیگر همکاران همکاری و هماهنگی لازم را داشته باشند.

مدیر آموزش و پرورش در جمع همکاران اداری اظهار کرد: بازدید از مدارس باید به صورت هدفمند باشد، طرح و برنامه ها ابلاغی را جدی بگیریم و از مدیران مدارس نیز بخواهیم برای سال تحصیلی پیش رو طرح و برنامه داشته باشند.

رمضان پروانه در ادامه ذکر کرد: در مدارس به موضوع ترویج گفتمان های دینی به جد پرداخته شود ، و در کنار مسائل آموزشی، مهارت های زندگی، مهارت های اجتماعی و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب را تقویت نماییم

مدیر آموزش و پرورش تابستان امسال را، زمانی پر کار برای تمامی همکاران در مدارس و مجموعه اداری دانست و از زحمات همه آنان تقدیر و تشکر نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار