برگزاری کارگاه آموزشی طرح ملی گفتگوی خانواده دراسلامشهر

اسلامشهر(پانا) - با نظارت واحد مشاوره امور بانوان و خانواده فرمانداری اسلامشهر، کارگاه آموزشی طرح ملی گفتگوی خانواده با همکاری انجمن جامعه شناسی ایران و معاونت زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری در سالن جلسات فرمانداری اسلامشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۸۹۲۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کارگاه آموزشی طرح ملی گفتگوی خانواده دراسلامشهر

در این جلسه عالیه شکر بیگی استاد یار جامعه شناسی(زنان و خانواده)دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز و ناظر علمی انجمن جامعه شناسی ایران در سخنانی اظهار داشت: درطرح ملی گفتگوی خانواده که هم اکنون در سی استان کشور در حال اجراست،پس از اجرای دوره مقدماتی،افراد به عنوان تسهیل گران سطح یک وارد محلات خواهند شد و به بررسی در زمینه موضوعات گوناگون در رابطه با جوانان و نوجوانان، خانواده و سالمندان خواهند پرداخت.

او در ادامه به تشریح تکنیک‌ها و راه‌های ایجاد انگیزه گفتگو درجامعه پرداخت و بیان داشت:هنوز مفهوم سالاربودن در جامعه ما به چشم میخورد و ستیزه جویی را عامل غالب در گفتگوها برشمرد و ارتباطات افراد جامعه را با هم ناقص و گفتگو را حلقه گمشده درخانواده‌ها دانست.

استاد دانشگاه تهران،احترام کامل،آماده دریافت و باز بودن ذهن،آرامش و پرهیز از شتاب،حمایت خلاق در عین خویشتنداری،جویندگی و نظاره گر بودن بر صحبت طرف مقابل را از شرایط گفتگو برشمرد.

در این برنامه که بخشدارمرکزی و نمایندگان ارگانها و نهادها واصحاب رسانه نیز حضور داشتند،مصطفی زینت بخش،معاون برنامه ریزی و اداری و مالی فرماندار اسلامشهردر سخنانی به بیان عوامل فرهنگ سازی و بنیان خانواده و سیره زندگی اهل بیت (ع) پرداخت.

/خبرنگار: ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار