فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کاشمر گفت:

نیروی انتظامی به عنوان پیشقراول نیروهای مسلح در برقراری نظم و امنیت اجتماعی به شمار می‏ رود

کاشمر(پانا)-فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کاشمر گفت:نیروی انتظامی به عنوان پیشقراول نیروهای مسلح در برقراری نظم و امنیت اجتماعی به شمار می‏ رود

کد مطلب: ۹۵۸۹۰۷
لینک کوتاه کپی شد
نیروی انتظامی به عنوان پیشقراول نیروهای مسلح در برقراری نظم و امنیت اجتماعی به شمار می‏ رود

ابوالقاسم باقری فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کاشمر در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان کاشمر که همزمان با آغاز هفته نیروی انتظامی، با حضور جمعی از مسئولان و مدیران این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: تردیدی نیست که امنیت مثال زدنی حاکم بر کشور نتیجه جانفشانی شهدا و همچنین تعامل و هم‌افزایی نیروهای مسلح گوش به فرمان ولایت است.

وی با بیان اینکه امروزه نیروی انتظامی به عنوان پیشقراول نیروهای مسلح در برقراری نظم و امنیت اجتماعی به شمار می‏ رود، افزود: امنیت شهرستان کاشمر در وضعیت مطلوبی است، در شش ماه ابتدای سال جاری تعداد ۱۳ هزار و ۹۷۴ فقره خبر که مستلزم اقدام انتظامی بوده از سوی مردم به مرکز فوریت‎های پلیسی ۱۱۰ اعلام شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۴۸ درصد افزایش داشته است.

باقری تصریح کرد: تعداد ۳۲ هزار و ۶۱۶ نفر از شهروندان به واحدهای انتظامی برای دریافت خدمات مراجعه کرده‎اند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۴ درصد افزایش دارد.

فرمانده انتظامی کاشمر اظهار کرد: تصادفات فوتی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۴۱ درصد و تصادفات جرحی سه درصد کاهش و در حوزه سرقت‎های خرد با افزایش نسبی مواجه هستیم.

باقری گفت: بیشترین فراوانی‎های دستگیری به ترتیب مربوط به سرقت، مفاسد اجتماعی، مواد مخدر، جرائم مالی و اقتصادی و قاچاق کالا است، همچنین طی شش ماه گذشته بیش از دو هزار و ۳۴۱ دستگاه موتور سیکلت و۷۶۰ دستگاه خودروی متخلف در شهرستان قانون راهنمایی و رانندگی را رعایت نکرده بودند توقیف و به پارکینگ هدایت شدند.

فرمانده انتظامی کاشمر همچنین افزود: تماس‎ها با دفتر نظارت همگانی که انتقادات، شکایات و تقدیر مردم را دریافت می‎کند، ۱۱۷ درصد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش دارد که بیشترین افزایش در حوزه تقدیر با ۸۲ درصد و کمترین در حوزه انتقاد ۲۵ درصد است.

در این مراسم حجت‌الاسلام سید محمد کاظم طباطبایی، امام جمعه کاشمر با تقدیر از نیروهای نظامی و انتظامی که در راستای ایجاد نظم و امنیت تلاش می ‏کنند، اظهار کرد: امروز از یک امنیت مثال زدنی در سراسر کشور برخوردار هستیم.

وی افزود: به رغم همه فرازو نشیب‎ها، مشکلات، سختی‎ها و دشواری‌ها که نوعا دشمنان این مسائل را به وجود می‎آورند اما کارنامه نیروی انتظامی مقبول و درخشان است.

حجت‌الاسلام طباطبایی بیان کرد: مقابله با خلافکاری‎ها و دسیسه‎ها در عرصه‎های حقیقی و مجازی و پاسداری و حفاظت از مرزها و حفظ امنیت و آرامش در شهرها و بین شهرها کار بسیار سخت و دشواری است.

امام جمعه کاشمر گفت: این هوشیاری و مراقبت‎ها در شرایط عادی نیست، توطئه‎ها هر لحظه جدید می‎شود و دشمنان در داخل و خارج زحمت نیروهای امنیتی ما را سخت‎تر و دشوارتر کرده‎اند ولی به وعده الهی برای غلبه پیدا کردن بر همه این توطئه‎‌ها و دسیسه‎ها ایمان داریم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار