معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر:

انتخابات شورای دانش‌آموزی در ۱۵۵۰ مدرسه استان بوشهر برگزار می‌شود

بوشهر(پانا)_معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر از برگزاری بیست و دومین دوره انتخابات شوراهای دانش‌آموزی در یکهزار و ۵۵۰ مدرسه استان بوشهر خبر داد.

کد مطلب: ۹۵۸۸۵۱
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات شورای دانش‌آموزی در ۱۵۵۰ مدرسه استان بوشهر برگزار می‌شود

سیروس فتحی در نشست ستاد برنامه ریزی بیست و دومین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی استان بوشهر گفت : بیست و دومین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی استان بوشهر به صورت هماهنگ کشوری یکم آبان ماه برگزار می شود که این انتخابات در نوبت صبح ساعت 9 و در نوبت عصر ساعت 14 در مدارس استان اجرایی می شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: طبق پیش بینی های آموزش و پرورش استان و براساس جمعیت دانش آموزی یک هزار و 550 مدرسه استان، انتخابات شوراهای دانش آموزی برگزار خواهند کرد.

فتحی با بیان اینکه دانش آموزان پایه سوم دوره ابتدایی به بالاتر قابلیت شرکت و کاندیدا شدن در این انتخابات را خواهند داشت یادآور شد: حدود 173 هزار دانش آموز واجد شرایط شرکت در انتخابات شوراهای دانش آموزی خواهند بود که 85 هزار و 800 دانش آموز آن دختر و 87 هزار و 100 دانش آموز آن پسر هستند.

وی اضافه کرد: طبق پیش بینی در سال جاری 21 هزار دانش آموز دختر و 18 هزار و 570 دانش آموز پسر در این انتخابات داوطلب عضویت خواهند بود که از این تعداد دانش آموز، 12 هزار و 270 دانش آموز به عنوان منتخبین شوراهای دانش آموزی در مدارس استان انتخاب خواهند شد.

فتحی گفت :50 درصد مدارس شهرستان بوشهر و همچنین تعدادی از مدارس مناطق دیگر به صورت الکترونیکی انتخابات برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار