هنرستان دخترانه هنرهای زیبای شهرستان بیرجند گشایش یافت

بیرجند(پانا) ـ آیین گشایش اولین هنرستان هنرهای زیبا در بیرجند، با حضور مدیرکل دفتر آموزش و توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۸۸۲۷
لینک کوتاه کپی شد
هنرستان دخترانه هنرهای زیبای شهرستان بیرجند گشایش یافت

«ناصر نبی زاده» مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی صبح امروز (۱۳ مهر) در این مراسم با ابراز خوشحالی از گشایش اولین هنرستان هنرهای زیبا در استان، اظهار داشت: خراسان جنوبی سابقه ای کهن در فرهنگ و آموزش دارد و بیرجند سومین شهر ایران است که در آن آموزش مدرن پایه ریزی شده است، لذا نیاز به راه اندازی هنرستان هنرهای زیبا در این استان احساس می شد و از ضرورت ها بود.

او با اشاره به این که دایر شدن هنرستان از اهداف اصلی این اداره کل بود، ادامه داد: کار اجرایی هنرستان اکنون با سه رشته شروع شده است و امیدواریم سال های آینده با رشته های بیشتری فعالیت داشته باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، این هنرستان را بستری شایسته برای حوزه های فرهنگ و هنری استان دانست و افزود: هنرستان هنرهای زیبا امکان ارائه صحیح آموزش های هنری را به علاقه مندان فرآهم کرده است.

نبی زاده از مدیر کل دفتر آموزش و توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار خراسان جنوبی و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به دلیل تاکیدات و پیگیری هایی که برای راه اندازی این هنرستان انجام داده بودند، تشکر کرد و افزود: از اداره کل آموزش و پرورش نیز قدردانی می کنیم که با وجود کمبود فضای آموزشی، درخواست ما را برای اختصاص دادن این فضا به هنرستان هنرهای زیبا، پذیرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار