بررسی مصرف نابجای تزریق خون در کودکان و نوزادان

تهران (پانا) - یک فوق تخصص خون و سرطان، درباره استفاده از درمان های جانبی با کاهش موارد مصرف نابجای تزریق در کودکان بالای چهار ماه، توضیحاتی ارائه داد.

کد مطلب: ۹۵۸۸۱۹
لینک کوتاه کپی شد
بررسی مصرف نابجای تزریق خون در کودکان و نوزادان

به‌گزارش مهر، شهلا انصاری فوق تخصص خون و سرطان و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران، در سمینار مدیریت خون بیمار با موضوع تخصصی تزریق خون و فرآورده‌های آن در کودکان و نوزادان با رویکرد کاهش مصرف که در سالن اجتماعات بیمارستان مفید برگزار شد، درباره موارد مصرف گلبول قرمز در کودکان بالای چهار ماه و استفاده از درمان‌های جانبی با کاهش موارد مصرف نابجای تزریق صحبت کرد.

در ادامه، آذر کیوان فوق تخصص خون اطفال و عضو هیئت علمی موسسه آموزشی و پژوهشی طب انتقال خون، درباره تعریف مدیریت خون بیمار و کاربرد آن در زمینه‌های هماتولوژی کودکان سخنرانی نمود.

محمد فرانوش فوق تخصص خون و سرطان و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران، موارد مصرف گلبول قرمز در نوزادان و کودکان زیر چهار ماه و استفاده از درمان‌های جانبی با هدف کاهش موارد مصرف نابجای تزریق را مطرح کرد.

حسن ابوالقاسمی فوق تخصص خون و سرطان و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در رابطه با موارد مصرف فرآورده‌های پلاکتی در کودکان و نوزادان و استفاده از درمانهای آلترناتیو با رویکرد مدیریت خون بیمار صحبت کرد.

پیمان عشقی فوق تخصص خون و سرطان و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در مورد موارد مصرف فرآورده‌های پلاسمایی در کودکان و نوزادان و استفاده از درمان‌های آلترناتیو با رویکرد مدیریت خون بیمار سخنرانی کرد و در پایان، غلامرضا باهوش فوق تخصص خون و سرطان و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران، مبحث استفاده از درمان‌های مدیکال و داروهای جانبی جدید به‌عنوان درمان‌های جایگزین تزریق فرآورده‌های سلولی و پلاسمایی در کودکان و نوزادان را تدریس کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار