انجمن اولیاء و مربیان بازوان قوی برای مدیران مدارس هستند

نطنز (پانا)- جلسه هماهنگی و برنامه ریزی انتخابات انجمن اولیا و مربیان با حضور شورای معاونین برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۵۸۷۹۶
لینک کوتاه کپی شد
انجمن اولیاء و مربیان بازوان قوی برای مدیران مدارس هستند

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی انتخابات انجمن اولیا و مربیان با حضور شورای معاونین برگزار گردید.
در این جلسه رضا چاوش پور، مدیر آموزش و پرورش نطنز از نقش مهم واساسی اعضای انجمن اولیا و مربیان بعنوان نیروهای قوی و بازوان مدیر مدارس یاد کرد وافزود بسیاری از کارهایی صورت گرفته درمدارس ازطریق اعضای انجمن اولیا و مربیان با مشارکت سایر اولیاء امکان پذیر می باشد.
وی به نقش مهم انجمن اولیا و مربیان در مدارس اشاره نمود و افزود: کیفیت بخشی به برنامه های آموزشی، پرورشی، تربیتی و ایجاد بستر مناسب فرهنگی برای تربیت دانش آموزان از مهمترین اهداف برگزاری انتخابات انجمن اولیا و مربیان است.
مدیر آموزش و پرورش نطنز خاطر نشان نمود: انجمن اولیاومربیان از ارکان مهم یک مدرسه است وبرتمام تصمیم‌ گیری‌ های مدرسه نظارت دارد.
رضا چاوش پور تاکید نمود مدیران مدارس نقش مهمی دربه کارگیری پتانسیل های اعضای انجمن اولیا ومربیان دربرنامه های مدرس دارند و آنها می توانند با همکاری وهمفکری بیشترمشکلات مدارس را برطرف نمایند.
در ادامه جلسه صفاری کارشناس انجمن اولیا و مربیان از ارسال شیوه نامه انتخابات به مدارس ، تشکیل مجمع و زمان برگزاری و همچنین حضور مدیر ، معاونین و کارشناسان از روند انتخابات در مدارس توضحیاتی را بیان نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار