مهمترین راهکارها، کیفیت بخشی ساعت درس تربیت بدنی در مدارس است

نطنز(پانا) - رضا چاوش پور مدیر آموزش و پرورش نطنز به منظور ارتقاء دانش و مهارت آموزگاران ابتدایی، دوره ی آموزشی ضمن خدمت مهارت های عمومی تربیت بدنی به میزان 40 ساعت برای کلیه آموزگاران ابتدایی برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۵۸۷۹۳
لینک کوتاه کپی شد
مهمترین راهکارها، کیفیت بخشی ساعت درس تربیت بدنی در مدارس است

رضا چاوش پور مدیر آموزش و پرورش نطنز به منظور ارتقاء دانش و مهارت آموزگاران ابتدایی، دوره ی آموزشی ضمن خدمت مهارت های عمومی تربیت بدنی به میزان 40 ساعت برای کلیه آموزگاران ابتدایی برگزار گردید.
وی افزود: با توجه به اینکه آموزگاران ابتدایی می بایست ساعت تربیت بدنی را نیز تدریس نمایند باید با شیوه ها و بازی های ابتدایی آشنا شوند .
در ادامه سید محسن طباطبایی نژاد معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش نطنز گفت در راستای اجرای دستور العمل وزارتی و با هدف آشنایی آموزگاران مقطع ابتدایی با آخرین روش های تدریس درس تربیت بدنی ، دوره های روش تدریس این درس به مدت 40 ساعت برگزار گردید .
وی تصریح نمود: هدف این است آموزگاران، خودشان در فعالیت‌های ورزشی به همراه دانش‌آموزان شرکت کنند که این امر تاثیر مطلوبی در ارتباط عاطفی میان معلم و دانش‌‌آموز خواهد داشت و یکی از مهمترین راهکارها، کیفیت بخشی ساعت درس تربیت بدنی در مدارس است که باید با همکاری مدیران و معاونین در مدارس به درستی اجرا گردد .
در این دوره حسین نادری بعنوان مدرس شیوه های جدید درس تربیت بدنی را برای آموزگاران بیان نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار