برگزاری اردوی جهادی سلامت در پاکدشت

پاکدشت (پانا)- فرماندار شهرستان پاکدشت از روند ارائه خدمات تیم های پزشکی نورآوران سلامت درمصلی شهرستان بازدید کرد.

کد مطلب: ۹۵۸۷۴۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اردوی جهادی سلامت در پاکدشت

هادی تمهیدی فرماندار شهرستان پاکدشت به همراه علی کاظمی رئیس جمعیت هلال احمر و روسای ادارات بهزیستی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان با حضور درمصلی حضرت امام خمینی(ره) پاکدشت از روند کار تیمهای پزشکی نوآوران سلامت در بخش دندانپزشکی و چشم پزشکی بازدید و از زحمات و تلاش انسان دوستانه این عزیزان تجلیل وتشکر نمودند.

تمهیدی فرماندار پاکدشت در این رابطه اظهار داشت: طرح اردوهای جهادی با هدف تقویت روحیه ایثار و تعاون بین اعضای داوطلب و آشنایی آنان با مشکلات مردم و کاهش آلام نیازمندان اجرا می شود.

او بیان داشت:این اردوی جهادی با همت جمعیت هلال احمر و با استفاده از پزشکان متخصص برای رفع مشکلات درمانی افراد نیازمند و تحت پوشش نهادهای حمایتی و به همت تیمهای پزشکی نورآوران سلامت اجرا می شود و در آن خدمات رایگان دندانپزشکی و چشم پزشکی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ره) و افراد بی بضاعت ارائه می شود و این طرح به مدت یک ماه در مناطق مختلف پاکدشت اجرا می شود.

تمهیدی ضمن اشاره به حضور سیصدو پنجاه هزار نفر جمعیت در شهرستان اذعان داشت: ارائه خدمات دندانپزشکی و چشم پزشکی به صورت رایگان ویژه افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) و افراد بی بضاعت از خدماتی است که در این مرکز توسط پزشکان متخصص و داوطلب صورت می گیرد.

او گفت : انجام غربالگری فشارخون و ارائه خدمات آموزشی با محوریت سلامت برای اهالی منطقه، از دیگر برنامه‌های این گروه جهادی است ودر بخش فرهنگی نیز شامل خدماتی چون آموزش نماز، احکام، آموزش نکات اخلاقی، آموزش احکام و بحث پیرامون مسائل اعتقادی، برگزاری بحث‌های مشاوره‌ای در زمینۀ امید به زندگی و ساختن آینده‏ای بهتر و انجام مسابقات فرهنگی و قرآنی در گروه‌های سنی مختلف و اهدای جوایز است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار